eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa soli specjalnej DS w ilości 2400 Mg oraz soli drogowej DR w ilości 600 Mg do zwalczania śliskości nawierzchni dróg krajowych w sezonie zimowym 2006/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47981

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa soli specjalnej DS w ilości 2400 Mg oraz soli drogowej DR w ilości 600 Mg do zwalczania śliskości nawierzchni dróg krajowych w sezonie zimowym 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, do kontaktów: Ewa Barcicka, ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00, fax 091 484 39 97, 4843873, e-mail: biuro@gddkia.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Koszalinie, mgr inż. Andrzej Zubrzycki, Ewa Sienkiewicz, ul. Kupiecka 5, 75-671 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 240 01, fax 094 34 036 86, e-mail: koszalin@szczecin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.szczecin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soli specjalnej DS w ilości 2400 Mg oraz soli drogowej DR w ilości 600 Mg do zwalczania śliskości nawierzchni dróg krajowych w sezonie zimowym 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1. Magazyn soli na Bazie Materiałowej w Starych Bielicach, 2. Składowisko soli na Bazie Materiałowej w Malechowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa soli specjalnej DS w ilości 2400 Mg oraz soli drogowej DR w ilości 600 Mg do zwalczania śliskości nawierzchni dróg krajowych w sezonie zimowym 2006/2007 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1. Dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia zgodnie z harmonogramem. 4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, poprzedzających datę wszczęcia postępowania zrealizował dostawy do Zarządców dróg lub do Wykonawców zimowego utrzymania soli drogowych w ilości min. 9000 Mg (min po 3000 Mg jedno zadanie), a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował jako strona umowy co najmniej jedno zadanie w ilości 3000 Mg z transportem do magazynów Zamawiającego. 5. Aktualną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzającą przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 6. Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Od 60000 do 137000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1. Dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia zgodnie z harmonogramem. 4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, poprzedzających datę wszczęcia postępowania zrealizował dostawy do Zarządców dróg lub do Wykonawców zimowego utrzymania soli drogowych w ilości min. 9000 Mg (min po 3000 Mg jedno zadanie), a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował jako strona umowy co najmniej jedno zadanie w ilości 3000 Mg z transportem do magazynów Zamawiającego. 5. Aktualną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzającą przydatność soli do zwalczania śliskości na nawierzchniach dróg. 6. Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wyszczególnionych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnym zaświadczeniem właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnymi informacjami KRK. Bilans oraz rachunek zysków i strat, wraz z opinią biegłego rewidenta. Informacja banku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:00, GDDKiA O/Szczecin Rejon w Koszalinie ul. Kupiecka 5 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.