Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Wrocław: Dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV
Numer ogłoszenia: 47983 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w paragrafie 2 istotnych postanowień umowy oraz w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), odpowiednio dla każdej z części postępowania. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowo - cytrynowych z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych pudrowanych jednorazowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania Część 3 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu określonego w poszczególnych częściach zamówienia. 5. Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt do magazynu zamawiającego przy ul. Sokolniczej 12 we Wrocławiu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.14.14.20-0, 33.74.13.00-9, 33.74.11.00-7, 33.71.15.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, określone w §2 istotnych postanowień umowy oraz w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), przedstawienie oświadczenia, którego treść zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Potwierdzeniem spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, będzie złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania -Wypełniony, odpowiednio dla części postępowania, na którą wykonawca składa ofertę, i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ -Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI i VII SIWZ -W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ -Pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w Rozdziale XI ust. 6 oraz ust. 1 i 2 niniejszego Rozdziału 1. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników oraz z treści oferty nie wynika umocowanie dla jednego ze wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c. Każdy z partnerów składa oświadczenia i dokumenty, wymienione w Rozdziale VII ust. 3 pkt II i III SIWZ. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja zostanie przeprowadzona na platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://aukcje.uzp.gov.pl/
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowo - cytrynowych z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.74.11.00-7, 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych pudrowanych jednorazowych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- EW Wrocław I - modernizacja budynku - projekt
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Rękawice chirurgiczne
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników Tork, na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.