eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechówświadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i utrzymania zieleni na obszarze Gminy Sulechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48000

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sulechów: świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i utrzymania zieleni na obszarze Gminy Sulechów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sulechów, do kontaktów: Bogusława Płóciennik i Dagmara Rerus, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686, e-mail: bz@sulechow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sulechow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i utrzymania zieleni na obszarze Gminy Sulechów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Sulechów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i zieleni na obszarze Gminy Sulechów w latach 2007-2008. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje: 1)opróżnianie koszy ulicznych z przekazaniem odpadów na wysypisko wraz z kosztem składowania, 2)utrzymanie czystości na chodnikach tj. zamiatanie, zebranie odpadów wraz z kosztem przetransportowania i złożenia ich na wysypisku, 3)mechaniczne lub ręczne zamiatanie jezdni ulic gminnych wraz z usunięciem odpadów na wysypisko, 4)utrzymanie czystości i porządku na przystankach PKS wraz z usunięciem odpadów na wysypisku, 5)mycie przystanków PKS - wiaty oszklone, 6)porządkowanie stawów i fontanny, 7)porządkowanie posesji i podwórek gminnych oraz innych terenów w mieście wg wskazań Zamawiającego, 8)utrzymanie czystości na drogach i placach na terenach wiejskich wg wskazań Zamawiającego, 9)usuwanie śliskości chodników podlegających sprzątaniu, 10)wywóz odpadów komunalnych z terenów publicznych wraz z udostępnieniem pojemników, 11)koszenie trawników z załadunkiem i wywozem trawy na wysypisko wraz z kosztem składowania, 12)wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem wraz z kosztami przyjęcia na wysypisko, 13)porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach, 14)przycięcie żywopłotu wraz z zebraniem, wywozem i złożeniem odpadów na wysypisko, 15)koszenie trawy kosiarką rotacyjną bez zbierania skoszonej trawy, 16)wykaszanie poboczy dróg gminnych, 17)urządzanie rabatów i gazonów (nasadzenia jednoroczne), 18)pielęgnacja rabatów, gazonów i skalniaków wraz z usunięciem nasadzeń jednorocznych przed zimą oraz nawożenie nasadzeń na rabatach w gazonach i skalniakach z uwzględnieniem kosztów zakupu i zastosowania (odpowiedniego do rodzaju nasadzeń nawozu), 19)podlewanie rabatów, gazonów i skalniaków z uwzględnieniem kosztów pobory wody na ten cel, 20)urządzenie nowych rabat, skalniaków (nasadzanie wieloletnie) wg wskazania zamawiającego, 21)urządzanie terenów zielonych wg wskazań zamawiającego, 22)sadzenie drzew, 23)ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika, 24)ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika, 25)odmładzanie starszych drzew oraz przycinanie konarów, gałęzi i formowanie koron, 26)ogławianie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów, 27)ogławianie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach, 28)frezowanie pni na terenach gminnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i zieleni na obszarze Gminy Sulechów w latach 2007-2008 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 37.000,00 zł należy wnieść/wpłacić przed terminem złożenia ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że za faktycznie wykonany zakres usług płatność dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, po wykonaniu i odebraniu prac przewidzianych w harmonogramie w danym miesiącu (tj. 100.000,00 zł w okresie 1-go miesiąca) c)Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel techniczny w celu obsadzenia stanowisk: - min. 2 zatrudnionych pracowników, posiadających uprawnienia wydane przez uprawnione służby medyczne stwierdzające zdolność do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3m, potwierdzone dokumentami, - min. 2 zatrudnionych pracowników, posiadających aktualne orzeczenia lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy przy użyciu maszyn wywołujących drgania mechaniczne oraz zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali - operator pilarek z zakresu pracy i jej obsługi, którzy spełniają warunki określone w § 19 i 27 Rozporządzenia Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 29 listopada 1995 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 147 poz. 716 z 1995 r.), - pracowników - min. 10 osób, na dzień składania oferty. d)Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować lub mieć zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób - w pełni sprawny podstawowy sprzęt umożliwiający wykonanie usług, w tym: - zamiatarkę z napędem silnikowym lub przyczepną - min. 1 szt. - samochód ciężarowy skrzyniowy do 5 ton - min. 1 szt, - kosiarkę rotacyjną - min. 1 szt, - kosiarkę samobieżną z koszem - min. 3 szt, - kosę spalinową - min. 3 szt, - nożyce do żywopłotu - min. 2 szt, - podnośnik koszowy o wysięgu co najmniej 12 m - min. 1 szt - dopuszczony do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego - załączony stosowny dokument, - piłę spalinową - min. 2 szt, - frezarkę do pni- min. 1 szt, - rębak do zrębkowania gałęzi - min. 1 szt. e) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i zakresem usług, przedmiotowi zamówienia. f) Podwykonawcy: - Jeżeli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania. - Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przy pomocy podwykonawcy tylko na wywóz i zbieranie odpadów w związku z wykonywaniem wszystkich zadań wymienionych w kosztorysie ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców musi: - wykazać w ofercie zakres rzeczowy i finansowy prac jakie wykona przy pomocy podwykonawcy, - uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na warunki umowy zawartej między nim a podwykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy. a)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. b)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty bezwzględnie muszą być dołączone następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; -Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z posesji zlokalizowanych na obszarze Gminy Sulechów zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) oraz zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.) dotyczy również podwykonawcy; c)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10 c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, (min 10 osób) w okresie ostatnich dwóch lat (2004, 2005), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m, orzeczenia lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy przy użyciu maszyn wywołujących drgania mechaniczne oraz zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali - operator pilarek z zakresu pracy i jej obsługi) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy; - Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (min. 1), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających); -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca e) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: -Informacja Banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (w wysokości co najmniej 100.000 zł w okresie pierwszego miesiąca, przeznaczonych na realizację tego zamówienia lub w formie bankowego potwierdzenia zdolności kredytowych Wykonawcy) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego; - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) i b)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski, Plac Ratuszowy 6, Sulechów Sala 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.