Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Rydułtowy: wydanie materiałów promocyjnych dla projektu pod nazwą: Rydułtowskie spotkania kulturalne na pograniczu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 48003 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rydułtowskie Centrum Kultury , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 0-32 4537-537, faks 0-32 4537410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rck.rydultowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydanie materiałów promocyjnych dla projektu pod nazwą: Rydułtowskie spotkania kulturalne na pograniczu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawnicza obejmująca przygotowanie i korektę tekstu, skład oraz druk wraz z dostarczeniem wymaganej liczby egzemplarzy wydawnictw do siedziby Zamawiającego. 2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do: 1)zawarcia umowy z redaktorami tekstów wskazanymi przez Zamawiającego, 2)korekty tekstu, 3)składu oraz druku, 4)przygotowania płyt DVD, 5)dostarczenia wydawnictw na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na trzy etapy w ramach, w których realizowane będą poszczególne zadania. 4.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy etapy: 1)etap I obejmuje wydanie I folderu z terminem dostarczenia 20.06.2010 r. 2)etap II obejmuje wydanie książki w miękkiej oprawie z terminem dostarczenia na 30.07.2010 r. i II folderu z terminem dostarczenia na 24.09.2010 r. 3)etap III obejmuje wydanie III folderu i książki w okładce twardej z DVD z terminem dostarczenia 25.02.2011 r. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.85.20.00 - Foldery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Ponadto nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z wykorzystaniem aukcji elektronicznej
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę wydawniczą o wartości co najmniej 30 000,00 zł oraz co najmniej jedną usługę z zakresu promocji projektów dofinansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy - załącznik do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy, 3) dokumenty potwierdzające, iż dana osoba jest uprawniona składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wnika to z dokumentów wyżej przedstawionych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: 1)terminów wykonywania poszczególnych etapów zamówienia w sytuacji gdy ich utrzymanie stało się niemożliwe z przyczyn obiektywnych lub niezawinionych przez strony, 2)podwykonawców realizujących określone część zamówienia, na których doświadczenie w ofercie powoływał się Wykonawca, pod warunkiem, iż nowi podwykonawcy, którzy mający realizować tą część zamówienia legitymują się doświadczeniem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany wielkości wykonywania usługi w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 4. Warunki dokonywania zmian: 1)zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2)strona wnioskująca zobowiązana jest do; a)szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, b)wskazania wpływu na termin wykonania usługi, c)opisu ewentualnych korzyści dla Zamawiającego, 3)zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 4)zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a)zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b)zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, c) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rck.rydultowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rydułtowskie Centrum Kultury ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 12:30, miejsce: Rydułtowskie Centrum Kultury, Kancelaria, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV Kultura, Działanie 4.3 Promocja Kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Rydułtowy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania oraz zwrotów przesyłek pocztowych w roku 2025
- Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Druk i kolportaż "Wiara i Mundur" i "Nasza Służba"
- Wydruk i dostawa książki: "Wiślane statki i techniki nawigacyjne od XVI do XX wieku".
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.