To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Parczew: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/
Numer ogłoszenia: 48014 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18216 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją o nazwie: /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi jako Inspektor Nadzoru w okresie realizacji robót budowlanych, dla inwestycji pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie, w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3) w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przepompowni ścieków sanitarnych i pompowni wody, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. W ramach przedmiotowej inwestycji nadzorowane będą roboty polegające na wykonaniu budowy krytej pływalni w Parczewie, według dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej wraz z wykonaniem wszelkich prac (robót) niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu ( kompleksowego zakończenia inwestycji objętej przetargiem na wykonawstwo robót). Zadania i obowiązki Inspektora Nadzoru w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancji i rękojmi: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 2) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z robotami, 3) nieskrępowany dostęp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4) uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy, 5) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz zasadami wiedzy budowlanej, 6) wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji inwestycji, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową , pozwoleniem na budowę, umową z Wykonawcą inwestycji oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym, 7) zapewnienie obecności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór ( minimum 2 razy w tygodniu), 8) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, 9) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 10) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 11) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, 12) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 13) przygotowanie całokształtu spraw do odbiorów inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz wydania przez właściwy organ decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu obiektu do użytkowania, 14) wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, 15) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 16) możliwość organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie w terminie do 3 dni protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 17) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18) na etapie realizacji inwestycji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 19) wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 20) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy, 21) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 22) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót, 23) zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robot, 24) zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego Inspektora, 25) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 26) weryfikowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 27) dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 28) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 29) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 30) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych wad, 31) przygotowanie do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, 32) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, 34) poświadczenie terminu zakończenia robót, 35) dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, 36) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 37) wydawanie poleceń przyspieszania i opóźniania tempa robót, 38) wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, 39) udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, 40) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 41) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i / lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych, 42) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, 43) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami dokumentacji nadzorowanej inwestycji, 44) decydowanie o sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy w porozumieniu z archeologiem sprawującym nadzór archeologiczny nad inwestycją, 45) zlecanie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 46) wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót, w wyniku np. - konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, - zatwierdzenia wprowadzonych zmian projektowych, 47) rozpatrzenie propozycji Wykonawcy robót odnośnie zmiany kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy, 48) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez Wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczej, 49) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 50) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuka budowlaną, 51) wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego. Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/, obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją inwestycji od wprowadzenia na plac budowy Wykonawcy inwestycji po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach aż do zakończenia inwestycji. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne, 2) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Wykonawca wyznacza koordynatora ich czynności na budowie, 3) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania zmian w zakresie realizacji nadzorowanej inwestycji, 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, jeżeli nie zostały one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad / spotkań związanych z nadzorowaniem inwestycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana w ramach projektu o nazwie: /Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Parczewie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa VIII: Infrastruktura Społeczna, Działanie 8.2: Infrastruktura szkolna i sportowa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189903,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168510,00
Oferta z najniższą ceną: 168510,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.