To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Morawica: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-1/2012
Numer ogłoszenia: 48016 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7381 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-1/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr XI: - pakiet Nr I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi, - pakiet Nr II - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, - pakiet Nr III - kieliszki, pojemniki - pakiet Nr IV - testy, rękawy - pakiet Nr V - gaziki jałowe - pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny - pakiet Nr VII - fartuchy - pakiet Nr VIII - ustniki do alkomatu - pakiet Nr IX - pieluchomajtki - pakiet Nr X - rękawiczki - pakiet Nr XI - żel znieczulający które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. Wymagania jakie musi spełniać oferowany system do pobierania krwi /PAKIET NR I/ - Całkowite zabezpieczenie personelu przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania - Wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości, nie-zależnie od stanu naczyń, wieku i stanu klinicznego pacjenta. - Możliwość podawania leków przez złącze /igły/ typu Luer i pobieranie krwi z wenflonów. - Możliwość pobierania krwi metodą próżniową oraz metodą aspirowania. - Duża odporność probówek na transport i wirowanie oraz łatwość utylizacji bez uprzedniego moczenia w środkach dezynfekcyjnych. - Termin ważności poszczególnych elementów minimum 6 miesięcy. - Wszystkie elementy składające się na system mają pochodzić od jednego producenta celem zapewnienia kompatybilności systemu. 2. Formularze asortymentowo-cenowe określają szacunkowe ilości jakie winny być do-starczone w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie według bieżących potrzeb Za-mawiającego w formie dostaw cząstkowych w ciągu 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Apteka Szpitalna ŚCP w Morawicy. 6. Dostarczany sprzęt medyczny jednorazowego użytku Pakiety II-XI musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru nato-miast Pakietu I - minimum 6 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia dostawy sprzętu jednorazowego uzytku. 7. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących po-trzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo z Kierownikiem Apteki Szpitalnej mgr Izabelą Moskwą w trakcie realizacji umowy za pomocą faxu i telefonicznie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.40 - Dreny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I-zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego, Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63232,41
Oferta z najniższą ceną: 63232,41 / Oferta z najwyższą ceną: 63232,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II-strzykawki, igły, cewniki, kanikule
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47383,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57162,13
Oferta z najniższą ceną: 57162,13 / Oferta z najwyższą ceną: 61699,21
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet Nr III - kieliszki, pojemniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22925,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29102,28
Oferta z najniższą ceną: 29102,28 / Oferta z najwyższą ceną: 35716,31
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet Nr IV - testy, rękawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp.z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1336,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1656,72
Oferta z najniższą ceną: 1656,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1656,72
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr V - gaziki jałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,00
Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16632,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44470,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53198,00
Oferta z najniższą ceną: 53198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53198,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet Nr VII - fartuchy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22969,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8251,20
Oferta z najniższą ceną: 8251,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8251,20
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet Nr IX - pieluchomajtki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45014,40
Oferta z najniższą ceną: 45014,40 / Oferta z najwyższą ceną: 45014,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet Nr X - rękawiczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SORIMEX Sp. z o.o. Sp.k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70877,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73398,10
Oferta z najniższą ceną: 73398,10 / Oferta z najwyższą ceną: 100840,25
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet XI - żele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 40 a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1477,44
Oferta z najniższą ceną: 1477,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1806,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.