eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › modernizacja budynku nastawni dysponującej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: modernizacja budynku nastawni dysponującej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Wrocław - Wydział Realizacji Inwestycji, do kontaktów: inż.Andrzej Eidtner, mgr Agata Demianiuk tel.071 717-34-90/ 717-34-55, ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7173490, 7175589, fax 071 7173490, 7173494, e-mail: ioiw2@pkp.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ioiw2@pkp.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna; Inne:zarządzanie liniami kolejowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku nastawni dysponującej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stacja PKP Węgliniec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja budynku nastawni dysponującej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlanego i wykonawczego, w branży budowlanej,instalacji sanitarnych i elektrycznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje wykonanie: - robót ogólnobudowlanych: docieplenie budynku, adaptacja pomieszczeń na węzeł socjalno- sanitarny, ułożenie posadzek ceramicznych i odnowienie pomieszczeń po robotach instalacyjnych; - zewnętrznej kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem do sieci komunalnej za pomocą przewiertu sterowanego pod torami kolejowymi; - wymiany instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku; - kotłowni olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania - nowych instalacji elektrycznych w obiekcie; - obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania robót oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - niezbędne do operatu kolaudacyjnego pomiary i badania konieczne do przedłożenia organom zewnętrznym (np. pomiary elektryczne, natężenie oświetlenia itp.), 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dysponować minimum po jednej osobie personelu kierowniczego w branżach: budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy. 2. Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum trzech obiektów branży budowlanej zrealizowanymi w ostatnich pięciu latach o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 300000,00 PLN. 3.Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150000,00 PLN. 4. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzone na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca musi spełniać wszystkie wyżej wymienione warunki.Gdy liczba Wykonawców spełniających wymagania określone przez Zamawiającego będzie większa od liczby podanej w ogłoszeniu (5) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków.Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie kluczowego personelu (wykazanego w załączniku nr 2 do wniosku) oceniane na podstawie robót o wartości minimum 150 000 PLN i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, za jakie byli odpowiedzialni poszczególni członkowie kluczowego personelu. Za każdą taką robotę otrzyma 1 pkt.Wykonawca otrzyma punkty za każda dodatkową robotę budowlaną (wykazaną w załączniku nr 3 do wniosku) wykonaną w okresie ostatnich 5 lat, o wartości minimum 300 000 PLN i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, potwierdzoną referencjami. Za każdą taką robotę otrzyma 1 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wraz z opisem profilu działalności firmy potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, z określeniem osób (osoby) uprawnionych do reprezentowania firmy i sposobu reprezentowania firmy, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). Odpis z rejestru lub zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualne - na dzień złożenia wniosku - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 (wg druku załączonego do wniosku - załącznik nr 1). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ,,Prawa zamówień publicznych\ . Zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ,,Prawa zamówień publicznych\. Zaświadczenie uznaje się za ważne, jeżeli zostało wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: 1;2 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ), b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków), c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ), 5.składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6.Wykaz kluczowego personelu, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy z podaniem kwalifikacji, doświadczenia i większych robót, za jakie był odpowiedzialny (wg załącznika nr 2). Należy dołączyć dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualną datą ważności oraz decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3). 8.Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w załączniku nr 3 do wniosku zostały wykonane z należytą starannością. 9.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Dokument uznaje się za ważny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z treścią art. 23 ust.2 ustawy \ Prawo zamówień publicznych\ -ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przy czym pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela (przedstawicieli) poszczególnych podmiotów występujących wspólnie; -każdy z członków podmiotów występujących wspólnie składa wymagane oświadczenia i dokumenty dla spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\. -ocenie indywidualnej podlegają wszystkie podmioty występujące wspólnie w zakresie dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 4 i 5. Pozostałe wymagane dokumenty podlegają ocenie wspólnej dla podmiotów występujących wspólnie jako Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przesłana Wykonawcom, którzy zostana zaproszeni do złożenia ofert. Płatne przelewem w terminie 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie wszystkich dostarczanych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń na formularzu wniosku. 2.Każda strona wniosku wraz z załącznikami i wszystkimi załączonymi dokumentami musi być ponumerowana - z zachowaniem ciągłości numeracji. 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli zostało udzielone, winno być załączone do wniosku. 4.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. 5.Dokumenty, których oryginały lub kopie wchodzą w skład wniosku lub będą okazywane przez Wykonawcę Zamawiającemu sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Zamawiający bądź działające w jego imieniu osoby fizyczne lub prawne są uprawnione do sprawdzenia wiarygodności informacji i danych w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach, zaświadczeniach i wszelkich innych dokumentach. 7.Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, musza być oznaczone klauzulą: \DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (DZ.U. z 1993 r Nr 47, poz. 21 z późniejszymi zmianami)\. 8. Każdy Wykonawca powinien sporządzić jeden oryginał dokumentów tworzących wniosek. Egzemplarz powinien być trwale oprawiony i odpowiednio oznakowany. Wszystkie dokumenty wniosku powinny być pisane drukiem lub ręcznie, nieścieralnym atramentem. Całość wniosku musi być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) wniosku muszą być zszyte, zbindowane lub trwale połączone w jedną całość inna techniką. 9. Wzór wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu wraz z wzorami oświadczeń i załączników jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego plk-sa.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.