Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Czarne: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia gabinetów znajdujących się na I piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 48018 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA", ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do wyposażenia gabinetów znajdujących się na I piętrze Sądu Rejonowego w Kędzierzynie - Koźlu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w asortymentu meblowego: - biurko gabinetowe - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - witryna - 1 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - krzesło dostawne tap. skóra - 2 szt.; - biurko gabinetowe - 1 szt.; - dostawka - 1 szt.; - kontener - 1 szt.; - komoda - 1 szt.; - szafa - 2 szt.; - szafa ubraniowa - 1 szt.; - stolik - 1 szt.; - fotel obrotowy - 1 szt.; - krzesło dostawne tap. skóra - 4 szt.; - szafki dolne (komplet) - 1 szt.; - lodówka - 1 szt.; - zmywarka - 1 szt.; - zlewozmywak - 1 szt.; - bateria - 1 szt.; - stół - 1 szt.; - krzesło - 3 szt.; - boks recepcyjny - 1 szt.; - szafa żaluzjowa 100 z nadstawką - 4 szt.; - kontener mobilny - 2 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - zestaw siedzisk 3-os. - 4 szt.; - Biurko proste - 2 szt.; - przegroda z panelem 140 - 1 szt.; - Szafka wisząca - 2 szt.; - szafa żaluzjowa 100 z nadstawką - 2 szt.; - krzesło obrotowe - 2 szt.; - biurko kątowe - 2 szt.; - biurko kątowe - 2 szt.; - ścianki tapicerowane - komplet - 1 szt.; - biurko kształtowe - 1 szt.; - biurko kształtowe - 1 szt.; - przegroda z panelem 180 - 1 szt.; - biurko łukowe -1 szt.; - panel recepcyjny - 1 szt.; - biurko proste - 2 szt.; - przegroda z panelem 140 - 1 szt.; - stolik 120x60 - 2 szt.; - kontener mobilny - 3 szt.; - kontener dostawny - 4 szt.; - szafka wisząca - 8 szt.; - szafka 120 - 1 szt.; - szafka - 1 szt.; - obudowa lodówki - 2 szt.; - szafa aktowa 80 60 H - 1 szt.; - szafa aktowa 120 60 H - 6 szt.; - szafa niska 100 20 H - 3 szt.; -szafa aktowa 100 60 H - 3 szt.; - krzesło obrotowe - 9 szt.; - krzesło dostawne - 3 szt.; - stół sędziowski - 1 szt.; - stół dla stron - 1 szt.; - stół protokolanta - 1 szt.; - mównica dla świadka - 1 szt.; - ława dla stron - 2 szt.; - ława dla publiczności - 2 szt.; - fotel sędziego wysoki - 1 szt.; - fotel sędziego niski - 2 szt.; - krzesło protokolanta - 1 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA SP. Z O.O., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252607,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 273982,50
Oferta z najniższą ceną: 273982,50 / Oferta z najwyższą ceną: 282634,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, który brzmi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna dostawa o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 65 800,23 euro, czyli jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej w/w ustawy
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowości.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.