eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców i warzyw mrożonych do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Ciechocinek: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców i warzyw mrożonych do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 48028 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, fax 054 2836370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriummswia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców i warzyw mrożonych do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Dostawa świeżych owoców i warzyw 1. Buraki czerwone kg 6000 2. Cebula kg 1300 3. Marchew kg 9500 4. Seler kg 3500 5. Por kg 1800 6. Pietruszka korzeń kg 2000 7. Pietruszka natka kg 800 8. Koper kg 500 9. Kalafior kg 3000 10. Kapusta biała kg 4000 11. Kapusta biała młoda kg 1000 12. Kapusta czerwona kg 2000 13. Kapusta włoska kg 500 14. Kapusta pekińska kg 3000 15. Kapusta kiszona kg 3000 16. Sałata zielona sezonowa kg 1500 17. Sałata zielona szklarniowa kg 800 18. Szczypior kg 500 19. Ogórki świeże gruntowe kg 1000 20. Ogórki świeże szklarniowe kg 800 21. Ogórki kiszone kg 2500 22. Ogórki małosolne sezonowe kg 500 23. Pomidory gruntowe kg 3000 24. Pomidory szklarniowe kg 2000 25. Papryka świeża gruntowa (czerwona, zielona, żółta) kg 300 26. Papryka świeża szklarniowa (czerwona, żółta, zielona) kg 300 27. Rzodkiewka kg 700 28. Kalarepa kg 50 29. Czarna rzepa kg 100 30. Botwinka sezonowa kg 150 31. Fasola szparagowa kg 600 32. Brokuły kg 500 33. Brukselka kg 500 34. Pieczarki kg 800 35. Ziemniaki kg 40000 36. Cytryny kg 1200 37. Jabłka Ex. (śr. 8 cm) kg 5000 38. Jabłka I gat. kg 4000 39. Banany kg 800 40. Kiwi kg 400 41. Pomarańcze kg 200 42. Mandarynki kg 500 43. Nektarynki kg 200 44. Brzoskwinie kg 200 45. Gruszki sezonowe kg 200 46. Śliwki sezonowo kg 400 47. Śliwki kg 200 48. Winogrona (białe, czerwone) kg 150 49. Truskawki sezonowe kg 300 50. Wiśnie sezonowe kg 100 Część 2 Dostawa owoców i warzyw mrożonych 1.Brokuł mrożony - różyczki o śr. 5-7 cm Opakowanie 2 - 2,5 kg kg 1500 2.Brukselka mrożona opakowanie 2 - 2,5 kg kg 500 3.Kalafior mrożony - różyczki o śr. 5 - 7 cm Opakowanie 2 - 2,5 kg kg 800 4.Truskawki mrożone bez szypułek opakowanie 2 - 2,5 kg kg 300 5.Fasolka szparagowa opakowanie 2 - 2,5 kg kg 300 6.Mieszanka warzywna (kalafior, brokuł, marchew) opakowanie 2 - 2,5 kg kg 300 7.Mieszanka kompotowa skład: czarna porzeczka, truskawka, wiśnia, aronia i inne owoce opakowanie 2 - 2,5 kg kg 850

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 tekst jedn.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wwwarunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ . 2.2 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.3 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem ( w rozumieniu ustawy o Swobodzie Działalności Gospodarczej z dnia 02.07.2004 r. Dz. U. z dnia 06.08.2004 r. Nr 173 poz. 1807 ) 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3.Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 3.1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.3. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić podwykonawcy wykonanie części zamówienia w ramach niniejszego zadania musi wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ, jeśli nie ma zamiaru zlecenia nie musi wypełniać wwym. załącznika. 3.4. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 tekst jedn.) zostanie odrzucona jako oferta nieważna. 3.5. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a). oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 1 dla każdego partnera konsorcjum, b). oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c). wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d). jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e). zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f). wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriummswia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Sanatorium MSWiA ORION ul. Warzelniana 1 87-720 Ciechocinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 08:45, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, sekretariat - pokój 109 na I piętrze ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa świeżych owoców i warzyw wraz z transportem na koszt Wykonawcy Dostawa: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku, 87-720 Ciechocinek, ul.Warzelniana 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis podany w ogłoszeniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa owoców i warzyw mrożonych wraz z transportem na koszt Wykonawcy Dostawa: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku, 87-720 Ciechocinek, ul.Warzelniana 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis podany w ogłoszeniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.