eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoRemont oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków surowych w miejscowości Żytno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Żytno: Remont oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków surowych w miejscowości Żytno.
Numer ogłoszenia: 480294 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żytno , ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, woj. łódzkie, tel. 034 3277001, faks 034 3269010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków surowych w miejscowości Żytno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków surowych w miejscowości Żytno w zakresie: I. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1. Demontaż i ponowny montaż (po zakończeniu remontu) istniejącego ogrodzenia oczyszczalni- dostęp sprzętu mechanicznego do reaktora - 20 m. 2. Demontaż konstrukcji stalowej przykrycia reaktora - 0,5 t. 3. Demontaż rurociągu stalowego o złączach spawanych o śr. zewnętrznej 89/4.0- 20 m. 4. Demontaż dyfuzorów - 16 szt. 5. Mechaniczne oczyszczenie i opróżnienie zbiornika reaktora z nieczystości płynnych i osadu z ich wywiezieniem. Utylizacja osadów - 171,754 m3 6. Oczyszczenie i zmycie ścian wewnętrznych zbiornika reaktora - 134,078 m2. 7. Wypompowanie i wywóz ścieków surowych ze studzienki na kolektorze sanitarnym przez okres remontu oczyszczalni i pompowni ścieków - 500 m3 II. Reaktor 8. Wymiana laminatu (żywica poliestrowa wzmocniona włóknem szklanym) - wejście do reaktora - wraz z zawiasami - 1 szt. 9. Wymiana elementów barierek pomostu ze stali ocynkowanej - 30 m. 10.Demontaż starego i montaż nowego wyposażenia technologicznego reaktora. Rozruch technologiczny. Sprawozdanie z rozruchu. Przeszkolenie obsługi. 1 kpl. 11. Dostawa: 1 kpl. a) wąż elestyczny PVC DN 32mm L=350 mb/1kpl b) dyfuzor płytowy AEROSTRIP Typ Q2,0 prod. AQUACONSULT lub równoważne - 8 szt/kpl c) dyfuzor płytowy AEROSTRIP Typ Q2,5prod. AQUACONSULT lub równoważne - 8 szt/kpl d) elementy mocowania (wkręty, podkładki, kołki rozporowe, opaski nierdzewne) 32 mm e) pompy mamutowe 3 szt/kpl. f) amortyzatory 3szt/kpl. g) uchwyty nierdzewne do rur DN 110 mm (mocowanie pomp mamutowych) h) środki chemiczne potrzebne do rozruchu. III. Dmuchawy 12. Demontaż starego i montaż nowych urządzeń i wyposażenia technologicznego stacji dmuchaw - 1 kpl. 13. Dostawa: 1 kpl. a) dmuchawa (kompresor łopatkowy bezolejowy) typ KDT 3.60 z filtrem zintegrowanym i zaworem regulacji ciśnienia prod. BECKER lub równoważne - 1szt/kpl. b) dmuchawa (kompresor łopatkowy bezolejowy) typ KDT 3.100 z filtrem zintegrowanym i zaworem regulacji ciśnienia prod. BECKER lub równoważne - 2szt/kpl. c) materiały pomocnicze do montażu: złączki i rury PVC, klej do PVC w zależności od dostarczonych dmuchaw IV. Mechaniczne odwadnianie osadu 14.Demontaż starego i montaż nowych urządzeń i wyposażenia- dowadnianie osadu - 1 kpl. 15. Dostawa: 1 kpl. a) prasa komorowa do odwadniania osadu PK, Q = 80 kg/d, S= 630 mm, L=30 płyt, V= 0,190 m3, docisk elektrohydrauliczny, P=1,5 kW/1 kpl. b) układ hydrauliczny podawania nadawy UP z pompą membranową PD-02, Q=2,0m3/h, P=10 bar/1kpl. c) zestaw montażowy i instalacyjny do PK/1kpl. d) stacja przygotowania i dozowania flokulantu SF z pompą membranową PD-01, Q=0,5m3/h, P=10 bar, V=1m3, PP/1kpl. e) zestaw montażowy i instalacyjny do PD-01/1kpl. f) kompresor zasilający układ hydrauliczny KO, Q=300 l/min, P=10 bar, P=3,0 KW/1kpl. g) szafka elektryczno-sterownicza RT dla urządzeń technologicznych gospodarki osadowej wraz ze sterowaniem w zależności od zastosowanych urządzeń / 1kpl. V. Pomiar przepływu 16. Demontaż istniejącego układu pomiarowego, demontaż istniejącej studni pomiarowej z kręgów betonowych - 1 kpl. 17. Montaż studni polietylenowej D=1200mm H=2,0 m z obciążeniem betonowym - 1kpl. 18.Przepływomierz wskaźnikowy. Masa o 0,1 t. Montaż sposobem półmechanicznym- 1kpl. 19. Dostawa: a) zestaw przepływomierza PM Q=0-40 m3/h, wyjście impulsowe i analogowe/1kpl. b) zestaw montażowy i instalacyjny do PM/1kpl. c) studzienka polietylenowa D=1200 mm H=2,0 m/kpl. VI. Pompownia ścieków surowych 20. Demontaż urządzeń i wyposażenia istniejącej pompowni ścieków surowych. Zabezpieczenie napływu ścieków. Oczyszczanie zbiornika przepompowni. Montaż nowych urządzeń i wyposażenia pompowni ścieków. Połączenie z istniejącymi kanałami sieciowymi - 1kpl. 21. Dostawa: 1 kpl. a) pompy zatapialne typ TQRS/81-1-160-S-W1 1,5 kW prod. HERBORNER lub równoważne/ 2kpl. b) przewody tłoczne ze stali nierdzewnej DN 80 mm/1kpl. c) właz wejściowy - stal nierdzewna/laminat/1kpl. d) belka wsporcza - stal nierdzewna/ 1kpl. e) prowadnice - stal nierdzewna/ 1kpl. f) łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych - stal nierdzewna/1kpl. g) zasuwy z klinem gumowanym żeliwne DN80 mm/1kpl. h) zawory zwrotne kulowe kolanowe DN 80 mm prod. SZUSTER lub równoważne/1kpl i) połączenia kołnierzowe ze stali nierdzewnej/ 1kpl. j) elementy złączne - stal nierdzewna/ 1kpl. k) złączka stal/PE - połączenie w zbiorniku/ 1kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 złotych, słownie: dziesięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. robót budowlanych odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150 % wartości ofertowej, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania (referencje) wskazanego przez wykonawcę zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu tj.; samochód skrzyniowy 5-10 t, żuraw samochodowy, ciągnik kołowy, przyczepa dłużycowa, spawarka, zestaw spawalniczy, koparka podsiębierna 0,25m3, samochód dostawczy 0,9t, dźwig 3 t.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: kierownika budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych 1 osoba, kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych 1 osoba, (uprawnienia potwierdzone stosownymi dokumentami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -środków finansowych w wysokości 100 % kwoty ofertowej na realizację zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w zakresie: - wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy konieczność wydłużenia terminu wynika z przyczyn obiektywnych tj. niezależnych od wykonawcy takich jak: zmiany w dokumentacji projektowej, ujawnienie się podczas robót instalacji lub obiektów wymagających ochrony lub zabezpieczenia, warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót, - uzasadnionego polecenia inspektora nadzoru dokonania zamiennych robót lub ich części, - rezygnacji z części robót jeśli będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umowy nie może powodować zwiększenia wartości wynagrodzenia umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Żytno, ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:45, miejsce: Gmina Żytno, ul. Krótka 4, 97-532 Żytno, pokój nr 1 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.