eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUSŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Sosnowiec: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 480322 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej będącej w posiadaniu Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego w Sosnowcu ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 w podziale na 7 części tzw. pakiety: 1) spirometry firmy Schiller - 2 szt; 2) laser medyczny Azuryt 1401 firmy CTL - 1 szt; 3) mikroskop operacyjny Opti Movena firmy Zeiss - 1 szt; 4) aparat EEG Nicolet One firmy Viasys - 1 szt; 5) zestaw: shaver artroskopowy z mikronapędami firmy Stryker - 1 szt; 6) laser biostymulacyjny BL21 firmy Wamed - 1 szt; 7) aparat do badań urodynamicznych Sensic Clinic GS firmy Mediwatch - 1 szt; 2. Szczegółowy opis aparatów oraz ich lokalizacja określone są w załącznikach 4.1 ÷4.7 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a Wykonania przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta sprzętu i aparatury medycznej (aktualna szczegółowa lokalizacja i wykaz aparatów wg zał. nr 4.1 - 4.7 do SIWZ). b Przeglądów serwisowych obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą, oraz wymianę elementów uwarunkowaną stanem technicznym w momencie przeglądu, c Przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie, co kilka lat, np.: akumulatory, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne), jeżeli występują. d Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, e Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementów w trakcie przeglądu, f W przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części zakończenie(wykonanie) naprawy lub usunięcie wady nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy, przez Zamawiającego, g Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy, h Wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 4. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 5. Wykonawca winien będzie przekazać raport serwisowy z wykonanej pracy zawierający opis wykonanych prac, terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz dokonać wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi i aparatury Wykonawcy. 7. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego (dotyczy Pakietu nr: 1, 3, 4, 5, 7), 8. Usługa będzie wykonywana w siedzibie Wykonawcy (dotyczy Pakietu nr 2, 6). W zakresie Pakietu nr 2 - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aparat/sprzęt medyczny zastępczy tego samego typu. 9. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego. 10. Usługa będzie wykonywana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) 11. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część tzw. Pakiet oddzielne. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach danej Części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdaium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 zamówienia przeglądów technicznych aparatów wyszczególnionych poniżej: 1) spirometry firmy Schiller - 2 szt; 2) laser medyczny Azuryt 1401 firmy CTL - 1 szt; 3) mikroskop operacyjny Opti Movena firmy Zeiss - 1 szt; 4) aparat EEG Nicolet One firmy Viasys - 1 szt; 5) zestaw: shaver artroskopowy z mikronapędami firmy Stryker - 1 szt; 6) laser biostymulacyjny BL21 firmy Wamed - 1 szt; 7) aparat do badań urodynamicznych Sensic Clinic GS firmy Mediwatch - 1 szt; w zależności do której części Wykonawca przystępuje

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe t.j. co najmniej jednego pracownika serwisowego, posiadającego certyfikat producenta aparatu do którego składa ofertę lub certyfikat innego podmiotu, uprawniającego do serwisowania aparatu dla którego składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1 ÷ 4.7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wartość przedmiotu umowy ulega zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji, przed dokonaniem przeglądu, aparatury/sprzętu objętej umową. Wartość umowy w takiej sytuacji ulega zmniejszeniu o kwotę stanowiącą wartość usługi dotyczącej aparatury wycofanej z eksploatacji, zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. 2. Poza przypadkiem wskazanym w ust. 4, wartość przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ulega zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT bez obowiązku zmiany treści umowy. 4. Strony zastrzegają prawo do negocjacji ceny w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie zmiany danych Zamawiającego ( np. nazwy, formy organizacyjno prawnej).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy respiratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych spirometrów firmy Schiller :SP-1, SP-260 (Zestaw komputerowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy lasera medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych lasera medycznego CO2 firmy CTL: Azuryt CTL 1401 z ewakuatorem dymu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy mikroskopu operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych mikroskopu operacyjnego Opti Movena firmy Zeiss: OPMI MOVENA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy aparatu EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatu EEG Nicolet One: ZESTAW ROBOCZY: MONITOR HYUNDAI SN B71ASAB056900745 MODEL B71A, BAZA NICOLET ONE SN OA050423, REJESTRATOR HOLTERA EEG VITAPORT 3 SN 05/4602, DRUKARKA HP DESKJET 5440, KAMERA EXTREME CCTV CAM-FMX8-N SN H05070990, LAMPA STROBOSKOPOWA PH050590; + STACJA OPIS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy shavera artroskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych shavera artroskopowego z mikronapędami Stryker: Zestaw CORE FORMULA z mikronapędami. Skład zestawu: KONSOLA STERUJĄCA CORE (SN 0925903103), NAPĘD UNIWERSALNY (SN 0921800953), PIŁA OSCYLACYJNA (SN 0921101843), SHAWER (SN 09H042714), PRZEWÓD STERUJĄCY, NASADKA JACOBS (SN 0904111393), NASADKA DO KIRSCHNERA (SN 09217), PRZEŁĄCZNIK RĘCZNY(SN 09147).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy zestawu laserowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych zestawu laserowego firmy Wamed: Laser biostymulacyjny BL21 wraz z sondami zabiegowymi A i C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy aparatu do badań urodynamicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatu do badań urodynamicznych Sensic Clinic G3 firmy Mediwatch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.