Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Tarnów: Koncepcji pn. Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa powodziowego w dolinie rzeki Uszwicy
Numer ogłoszenia: 48041 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcji pn. Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa powodziowego w dolinie rzeki Uszwicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i pozostałych usług związanych z opracowaniem koncepcji na zwiększenie bezpieczeństwa powodziowego w dolinie rzeki Uszwica na terenie gmin: Lipnica Murowana (pow. bocheński), Gnojnik, Brzesko, Dębno, Borzęcin, Szczurowa (pow. brzeski), tj. na długości biegu rzeki Uszwica od km 0+000 do 67+115. Koncepcja winna obejmować budowę zbiorników małej retencji, właściwe ukształtowanie koryta rzeki, zmiany w zagospodarowaniu jej doliny, a także inne możliwe działania obniżające obecne zagrożenie powodziowe. Przy planowaniu zbiorników retencyjnych należy uwzględnić potrzeby powodziowe, rekreacyjno - sportowe, energii odnawialnej, zabezpieczenia w wodę rolnictwa przy równoczesnym zapewnieniu równowagi ekologicznej istniejących ekosystemów. Koncepcję należy opracować w konsultacji z: - Samorządami Lokalnymi - Powiatem Bocheńskim, Powiatem Brzeskim, gminami Lipnica Murowana, Gnojnik, Brzesko, Dębno, Borzęcin, Szczurowa oraz innymi, na terenie których zlokalizowany będzie przewidywany koncepcją zakres inwestycji - RZGW - MZMiUW - Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody. Wielkość lub zakres zamówienia: 1. Całkowita wartość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14000 EURO. 2. Koncepcja powinna zawierać: 2.1. Opracowania wstępne i związane z koncepcją 2.1.1. Dane hydrometeorologiczne, niezbędne do analiz i ocen. 2.1.2. Wstępne rozpoznanie budowy geologicznej doliny dla potrzeb planowanych inwestycji - w oparciu o istniejące materiały 2.1.3. Opracowanie poprzecznych przekrojów dolinowych rzeki Uszwicy w skali 1:100/1000 z naniesieniem na mapę poglądową w skali 1:10000. 2.1.4. Inwentaryzacja istniejącego zagospodarowania terenu: - inwentaryzacje istniejących cieków i urządzeń wodnych (potoki, rowy, kanały) wraz z dokumentacją fotograficzną i opisem obrazującymi stan techniczny tych urządzeń - inwentaryzację istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego kolidującego z planowanymi inwestycjami (sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, sieć cieplna i gazowa, energetyczna, telekomunikacyjna itp) wraz z wstępnymi uzgodnieniami na obszarach przewidywanych rozwiązań technicznych - inwentaryzacja układu komunikacyjnego z zagospodarowaniem terenu wraz z wstępnymi uzgodnieniami na obszarach przewidywanych rozwiązań technicznych 2.2. Koncepcja zwiększenia bezpieczeństwa powodziowego. 2.2.1. Identyfikacja przyczyn i poziomu obecnego zagrożenia powodziowego - źródła zagrożenia - bezpośrednie przyczyny zagrożenia - rodzaje i lokalizacja zagrożeń - zasięg i poziom zagrożenia 2.2.2. Analiza i ilościowa ocena możliwości obniżenia zagrożenia powodziowego poprzez system zbiorników retencyjnych. 2.2.3. Analiza i ilościowa ocena możliwości przyspieszenia odpływu wielkich wód i obniżenia ich poziomu poprzez uporządkowanie koryta rzeki Usznicy. 2.2.4. Analiza i ilościowa ocena możliwości obniżenia zagrożenia powodziowego (w tym nie generowania dodatkowego w przyszłości) przez racjonalne zmiany w obecnym i ograniczenia w planowanym zagospodarowaniu przestrzennym doliny Uszwicy. 2.2.5. Propozycje innych możliwych działań z oceną ich efektów. 2.2.6. Hierarchizacja zadań wraz z oceną efektów uzyskiwanych etapowo. 2.2.7. Określenie obszarów chronionych i ich wpływu na możliwości realizacji proponowanych inwestycji. 2.2.8. Wstępne określenie możliwości pozyskania terenów pod planowane inwestycje. 2.2.9. Analiza wpływu na środowisko proponowanych rozwiązań technicznych w kontekście ewentualnego obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. 2.2.10. Określenie szacunkowych kosztów proponowanych inwestycji. 3. Koncepcję należy opracować w oparciu o między innymi: - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z 3 grudnia 2004 roku) - Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (DZ.U. Nr 261 poz. 2603 z 9 grudnia 2004 roku) - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z 16 września 2004 r.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126 z 10 lipca 2003 r.) - Ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. Nr 25, poz. 150 z 2008 roku) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) - Ramowa Dyrektywa Wodna (Dyrektywa 2000/60/EC Rady Europy z dnia 23.10.2000 r.) - Ustawa o ochronie przyrody Ustawa z dnia 16.04.2004 r. Dz.U. Nr 92 poz. 880 - Ustawa Prawo Wodne z 2005 r. Dz.U. Nr 239 poz. 2019 - Ustawa Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994 z późn. zmianami (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 p.1118) - Ustawa Prawo Geologiczne i Górnicze Dz.U. Nr 27 poz. 96 z 1994 r. - Uchwała 251 /IX/2005 Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Wisły z dnia 31.03.2005 r. - Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) Uwaga. Wykonawcę obowiązywać będą ustawy i przepisy wykonawcze aktualne na dzień przekazania Inwestorowi koncepcji. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w 12 egzemplarzach + 1 egz. kopii dokumentacji w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie PDF (*pdf) z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru. CPV: 74.23.11.10-1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na: dokumentację projektową i pozostałe usługi projektowe na okres 5 lat od daty odbioru. Informacja na temat zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Warunki udziału - informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. - wykonali 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 250 000 zł) pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie wykonania koncepcji w zakresie ochrony powodziowej - dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: komputerów, programów koniecznych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), odpowiednie dla branż występujących w projekcie oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: ich obroty za ostatni rok obrotowy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat)w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. - dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 złotych. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ B) Oświadczenia, że dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do siwz C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: A) części sprawozdania finansowego w postaci bilansu i rachunku zysku i strat a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Należy wypełnić i dołączyć do oferty druk INFORMACJA O OBROTACH stanowiący załącznik nr 5 do siwz. B) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert C) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie ze drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 2 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłata, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w ust 2 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art 24 ust 4 - 8 ustawy. 6.2 dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit. B) oraz ust 2 musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 6.2 i 6.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzmiuw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych w Krakowie - Inspektorat Rejonowy w Tarnowie
ul. Ostrogskich 5, 33 - 100 Tarnów, pok. nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Inspektoratu Rejonowego MZMiUW w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5, w sekretariacie pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w 2025 r.
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.