To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Warszawa: Jednorazowa dostawa rękawic diagnostycznych lateskowych, prześcieradeł operacyjnych, fartuchów jednorazowych
Numer ogłoszenia: 48052 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 17727 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Mokotów, ul. Rakowiecka, 02-521 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 640-80-00, fax 022 6408099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji państwowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa rękawic diagnostycznych lateskowych, prześcieradeł operacyjnych, fartuchów jednorazowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa rękawic diagnostycznych lateskowych, prześcieradeł operacyjnych, fartruchów jednorazowych do Aresztu Śledczego Warszawa - Mokotów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może składać ofertę na każdy z pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 17.21.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17250,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Abook Sp. z o.o., ul. Brzostkowska 22, 04-985 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8144.89
- Oferta z najniższą ceną: ---------- / oferta z najwyższą ceną: --------
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Euro - Centrum Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. j., ul. Chodakowska 10, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4766.27
- Oferta z najniższą ceną: --------- / oferta z najwyższą ceną: ---------
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EURO-CENTRUM"BOŻENA I CEZARIUSZ WIRKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Euro - Centrum Bożena i Cezariusz Wirkowscy Sp. j., ul. Chodakowska 10, 96-503 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4339.63
- Oferta z najniższą ceną: -------- / oferta z najwyższą ceną: --------
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej oraz odzieży dla personelu medycznego
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.