eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinProwadzenie zajęć z zakresu wychowania fizycznego dla studentów Politechniki Koszalińskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Koszalin: Prowadzenie zajęć z zakresu wychowania fizycznego dla studentów Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 4807 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z zakresu wychowania fizycznego dla studentów Politechniki Koszalińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu wychowania fizycznego dla studentów Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7 Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego przewidzianych w programie studiów dla studentów Politechniki Koszalińskiej: 1) Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone będą w wymiarze 900 godzin dydaktycznych w skali roku kalendarzowego. 2) W ramach 900 godzin wykonawca zapewni 800 godzin na sali gimnastycznej o wymiarach umożliwiających grę we wszystkich dyscyplinach drużynowych sportów halowych, 100 godzin siłowni zabezpieczając jednocześnie ćwiczenia na 20 przyrządach. Współorganizacja i zapewnienie hali widowiskowo sportowej na imprezy lub współorganizowanie przez Politechnikę Koszalińską (targi, imprezy studenckie, rozgrywki studenckie itp.) - dodatkowe 100 godzin. 3) Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone będą w obiektach sportowych, którymi dysponuje Wykonawca przy użyciu sprzętu sportowego i za pomocą kadry dydaktycznej, którą dysponuje Wykonawca; Obiekt sportowy, w którym prowadzone będą zajęcia musi spełniać następujące warunki: -ma posiadać salę gimnastyczną pozwalającą na podział na trzy odseparowane części, tak aby mogły ćwiczyć trzy podgrupy jednocześnie -musi być wyposażony w siłownię, w której mogłaby ćwiczyć grupa o liczebności 20 osób (20 stanowisk) -ma posiadać zaplecze socjalne składające się co najmniej z 4 szatni z toaletami natryskowymi,, (którego szatnie powinny zapewnić miejsce dla 30 osobowej grupy) -wymaga się, aby obiekt spełniał normy bezpieczeństwa i bhp odpowiednie dla obiektów sportowych 4) Zajęcia z wychowania fizycznego prowadzone będą według wskazań kierownika Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Koszalińskiej zgodnie z programem kształcenia obowiązującego w Uczelni. 5) Zajęcia odbywać się będą w godzinach określonych harmonogramem sporządzonym przez Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Koszalińskiej okresowo sporządzonym na kolejne semestry. 6) Wykonawca zobowiązany będzie opracować plan zajęć w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 7) Zajęcia z wychowania fizycznego są przedmiotem obowiązkowym zaliczanym semestralnie. Wykonawca, po każdym semestrze, zobowiązany będzie dokonać wymaganych prawem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrzuczelnianych (takich jak karta okresowych osiągnięć studenta oraz protokół zaliczeń). 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia przedmiotu zwolnieniem lekarskim na podstawie pisemnego orzeczenia lekarza specjalisty. 9) Student z dysfunkcjami (wady postawy, wady wzroku, przewlekłe kontuzje itp.) znając swój stan zdrowia (po konsultacji z lekarzem) powinien móc wybrać zajęcia odpowiadające jego stanowi zdrowia. 10) Student ma prawo do przepisania oceny z przedmiotu w przypadku podjęcia studiów na drugim kierunku lub powtarzania semestru. 11) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) przygotować i przeprowadzić zajęcia dydaktyczne z wychowania fizycznego w obiektach sportowych, którymi dysponuje Wykonawca przy użyciu sprzętu sportowego i za pomocą kadry dydaktycznej, którą dysponuje Wykonawca. b) prowadzić zajęcia w wymiarze czasowym oraz liczbie określonym przez Zamawiającego, zgodnie z planem zajęć opracowanym przez Wykonawcę w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. c) przeprowadzić zajęcia z wychowania fizycznego w wymiarze 900 godzin rocznie d) zapewnić, do współpracy z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, koordynatora, do obowiązków którego należeć będzie min. opracowanie szczegółowego zakresu oraz planu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego, w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego, nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, organizacja na początku roku akademickiego spotkania organizacyjnego dla studentów na terenie siedziby Zamawiającego. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną za 1 godz. lekcyjną prowadzenia zajęć. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty konieczne do wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności koszty udostępnienia sal sportowych, sprzętu sportowego, wynagrodzenie koordynatora oraz kadry dydaktycznej prowadzącej zajęcia, koszty związane z dokonaniem wpisów w indeksach i dokumentach wewnątrzuczelnianych a także wszystkie inne koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się składanie ofert na świadczenie równoważnych usług o standardzie nie gorszym niż wymienione w SIWZ . Pod pojęciem usług równoważnych rozumie się zajęcia prowadzone na terenie Koszalina lub innych obiektach np. basen o ile zaakceptowane zostaną przez kierownika SWFiS Politechniki Koszalińskiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi głównymi usługami tj. co najmniej jednej usługi lub kilku usług odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia obejmującej co najmniej 500 godz. lekcyjnych przeprowadzonych w ciągu jednego roku w uczelni wyższej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ oraz złożony wykaz usług (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej 3 osoby, spośród których każda: -posiada wykształcenie co najmniej wyższe II stopnia magisterskie w zakresie wychowania fizycznego, -posiada doświadczenie (minimum 36 miesięczne) w prowadzeniu zajęć wychowania fizycznego w uczelniach wyższych. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1a) SIWZ, złożony wykaz osób spełniających ww. wymagania (Załącznik nr 6 do SIWZ). oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6A do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.2.Jeżeli inne podmioty, o których mowa w rozdziale IV pkt.2 SIWZ będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia, o którym mowa w rozdziale V pkt.2b) SIWZ (oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego)- Załącznik nr 3A do SIWZ.3.Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale XI.5 - -Formularz ofertowy zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do SIW-Zobowiązanie innych podmiotów (gdy dotyczy) - Załącznik nr 2 do SIWZ,-Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie wykonawcy dotyczące doświadczenia zawodowego osób wymienionych w wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 6 - Załącznik nr 7,Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie zawodowe - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 2 .Warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ, b) ustawowej zmiany stawki VAT. 5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Koszalińska, Sekcja Zamówień Publicznych, pok.419A, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 11:45, miejsce: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, Godziny pracy: od poniedziałku do piatku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2.Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do wglądu: - w oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające okres i miejsca zatrudnienia osoby desygnowanej do pełnienia funkcji wykładowcy (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia itp.). Przedkładane dokumenty winny być zgodne z informacjami jakie Wykonawca przedłożył w dołączonym do oferty Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie może przedstawić dokumentów (w przypadku zażądania przez Zamawiającego), o których mowa w pkt. 3, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.