eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Oleśnica: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowań
Numer ogłoszenia: 480966 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426498 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143276, 3142089, faks 071 3143276 w. 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1. Sprzęt komputerowy powinien posiadać deklarację zgodności CE - deklarację należy dołączyć. 2. Sprzęt komputerowy powinien być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważnymi - dokument poświadczający należy dołączyć do oferty. 3. Sprzęt komputerowy powinien być wyprodukowany zgodnie z normami Energy Star - dokument poświadczający należy dołączyć do oferty. 4. Zaoferowane monitory powinny spełniać normy jakościowe TCO6, lub TCO5 lub TCO3 - dokument poświadczający należy dołączyć do oferty. 5.Sprzęt komputerowy powinien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2013, nieużywany i sprawny. 6.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7.Wykonawca udziela gwarancji minimum na okres wskazany w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne usługi serwisowe przez wszystkie dni robocze w tygodniu i czas reakcji na zgłoszenie awarii wynosi maksymalnie 24 godziny. Naprawa sprzętu komputerowego nastąpi w miejscu jego użytkowania. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa w miejscu użytkowania, Wykonawca odbierze sprzęt i po naprawie zwróci Zamawiającemu we własnym zakresie i na własny koszt. 8. W przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji, dysk podczas naprawy musi pozostać u Zamawiającego. 9. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 10. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. 11. Wymagania dotyczące sprzętu komputerowego podane w Opisie przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 1do SIWZ, są wymaganiami minimalnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.21.95.00 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 37.45.33.00 - Dyski 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPINEL Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140144,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171760,89

  • Oferta z najniższą ceną: 163946,70 / Oferta z najwyższą ceną: 214712,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.