To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-05
Warszawa: Wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy położonych na terenie ADM Konduktorska
Numer ogłoszenia: 480 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258222 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych, usuwania i zabezpieczania awarii oraz wykonywanie czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji elektrycznych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy położonych na terenie ADM Konduktorska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zapewniających stałe utrzymanie sprawności instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach gminnych oraz lokalach gminnych znajdujących się w tych budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów na terenie ADM Konduktorska oraz w lokalach gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, poprzez: 1.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów gdy grożą awarią, 1.2. wykonywanie bieżącej konserwacji i usług naprawczych instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez ADM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych usług naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez ADM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji ADM jak i urządzeń terenowych, związanych z budynkami miasta, 1.3. wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych na pisemne zlecenie ADM, 1.4. konserwacja domofonów w zakresie usuwania przerw i zwarć w instalacji domofonowej: wymiana uszkodzonych podzespołów i elementów nienoszących śladów zniszczenia, dewastacji bez wymiany unifonów w lokalach, na pisemne zlecenie poszczególnych administracji, 1.5. zgłaszanie do ADM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 1.6. prace, o których mowa w pkt. 1.2. do 1.4.wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez ADM ze szczegółowym określeniem zakresu i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem prac oraz z określeniem terminu ich wykonania rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru ADM. Wynagrodzenie za realizację prac, o których mowa w pkt. 1.2. do 1.4. wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora ADM kosztorysy powykonawcze sporządzane w oparciu o protokóły typowania, obmiary prac oraz wg czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w ww. katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest nakładów rzeczowych wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika ADM. Ceny zakupu materiałów - bez kosztów zakupu - rozliczane będą - na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur, lecz nie wyższe niż średnie ceny dla Warszawy - bez kosztów zakupu - wg Sekocenbud w Biuletynie Cen Regionalnych w Budownictwie (BCR) opublikowanym na dzień, w którym zostało wystawione zlecenie. W przypadku gdy brak jest pozycji dla danego materiału w BCR, dopuszcza się przyjęcie ceny średniej wg Informacji o Cenach Materiałów opublikowanej przez SEKOCENBUD (IMB, IMI, IME, IRS) na dzień w którym zostało wystawione zlecenie (bez kosztów zakupu). W przypadku braku przedmiotowej pozycji w publikacjach jw dopuszcza się ceny na dany materiał po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika ADM w formie pisemnej, przed podjęciem prac lub zakupem materiału. Prace polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wyprzedzająco wystawiane zlecenie z protokołem typowania robót a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez ADM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Pomiary elektryczne i piorunochronne na zlecenie ADM rozliczane będą w oparciu o podaną w formularzu oferty stawką robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 1.7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 3, 4 i 5 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłaszania się w okresie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, w dni robocze dwa razy dziennie w godzinach ustalonych z kierownikiem ADM do ADM w celu pobierania zleceń. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia całodobowego pogotowia i do zapewnienia stacjonarnego numeru telefonu, na który będą mogły być całodobowo zgłaszane przestoje i usterki budowlane w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. 1.10. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania faktur za wykonane prace podmiotowi, na rzecz, którego prace będzie wykonywał, tj. Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów. 1.11. W ramach umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania jak również w ramach kwoty przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający może zlecić prace pozostające w związku z przedmiotem zamówienia, które z racji wartości nie podlegają ustawie Prawo zamówień publicznych. W takich przypadkach zastosowanie będą miały zapisy pkt. 3.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.12. Wykazy budynków gminnych i budynków Wspólnot Mieszkaniowych z lokalami gminnymi, w których realizowane będą zamówienia stanowią odpowiednio Rozdział IV A) i B) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykazy budynków, o których mowa wyżej mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 1.13. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.13.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.14. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie usługi na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.15. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania zobowiązany będzie do podpisania umów na świadczenie usług konserwacyjnych zgodnych z zakresem określonym w pkt. 3.1.1. do 3.1.10. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na warunkach określonych w złożonej i przyjętej ofercie w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (które wyrażą na to zgodę) wyszczególnionych w Rozdziale IV B) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.15.1. warunki gwarancji i wykonania zamówienia w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będą zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji oraz w istotnych postanowieniach umowy, stanowiący Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.15.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktur za prace wykonane w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w pkt. 3.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podmiotom, na rzecz których prace będzie wykonywał tj. Wspólnotom Mieszkaniowym. 1.16. Klasyfikacja wg. CPV: Opis według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2. - usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 1.17. Dla realizacji przedmiotu zamówienia, na czas obowiązywania umów, które zostaną zawarte w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, istnieje możliwość wynajęcia od zamawiającego pomieszczeń na zaplecze techniczne po stawkach strefowych na zasadach przyjętych przez m. st. Warszawę ZGN w Dzielnicy Mokotów tj.: 1.17.1. dwie wiaty na podwórku wyposażone w elektryczność o pow. 24,89 m 2 (wiata blaszana) czynsz za 1 m2 wynosi 5,66 zł. netto, i 15,45 m2 (wiata murowana) - czynsz za 1 m2 wynosi 11,31 zł. netto Stawki czynszu mogą ulec zmianie. 1.18. W przypadku wynajęcia od Zamawiającego pomieszczenia wskazanego w pkt 3.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do ponoszenia wszelkich pozostałych kosztów związanych z eksploatacją tego pomieszczenia. 1.19. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. I inne zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43700 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Ciółkowski Zakład Ogólnobudowlany "ELEKARD"
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Ciółkowski Zakład Ogólnobudowlany "ELEKARD"
- Zakład Ogólnobudowlany ELEKARD, ul. Puławska 24B m. 26, 02-512 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: R netto 14.00
- Oferta z najniższą ceną: R netto 14.00 oferta z najwyższą ceną: R netto 14.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie stałych usług utrzymania urządzeń i instalacji elektrycznych w obiektach Zamawiającego"
- "Wykonanie okresowych pomiarów i badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w obiektach na terenie kompleksów administrowanych przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy"
- Obsługa techniczna systemów zabezpieczenia obiektów UJK ADP.2301.79.2024
- Konserwacja i dokonywanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie
- Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa, utrzymanie i pomiary w zakresie instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r.
- Prace związane ze świadczeniem usług w zakresie usuwania awarii elektrycznych w budynkach komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. Ozn. sprawy: DNZP.261.61.2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.