Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Malbork: Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku, w ramach trwałości projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3
Numer ogłoszenia: 481008 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl; www.bip.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego w Mieście Malborku, w ramach trwałości projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu sieciowego dla Miasta Malborka w okresie od 01/01/2013 r. do dn. 31/12/2013 r. w ramach trwałości projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: a) 60 gospodarstw domowych według wykazu adresatów załącznika nr 1 do SIWZ, w których znajduje się jeden komputer, zainstalowany w ramach innego postępowania w sprawie zamówienia publicznego. b) Prędkość: Download - minimum 1 MB/s, Upload - minimum 256 kb/s c) Stały dostęp 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu d) Brak limitów pobierania i wysyłania e) Czas usunięcia usterki- do 48 godzin od zgłoszenia administratorowi sieci. f) Dostępność w miesiącu na poziomie 99% g) Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę i) Dostawa i montaż sprzętu w miejscu docelowym w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia 01/01/2013 r. do dnia 31/12/2013 r., przy czym dostawa i montaż w miejscu docelowym winna nastąpić w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności telekomunikacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 16/07/2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r., Nr 1741, poz. 1800 z późn. zm.), tj. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. VI.1 ab), jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie ustala warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ ( pkt. VI.1a), jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie ustala warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ( pkt. VI.1a), jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie ustala warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ( pkt. VI.1a), jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ww ustawy, dotyczące: d) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie ustala warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ( pkt. VI.1a), jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT b) konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia, spowodowane wykonaniem robót dodatkowych, nieprzewidzianymi w SIWZ sytuacjami, np. zaistniałe kolizje, itp. c) oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę d) osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia e) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; f) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; g) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. h) zmiany polegającej na wskazaniu innego gospodarstwa domowego z terenu Miasta w załączniku nr 1 do SIWZ, dla którego świadczona będzie usługa dostępu do Internetu w przypadku gdy realizacja tej usługi w dotychczasowej lokalizacji nie będzie możliwa z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska - sekretariat pokój nr 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska - sekretariat pokój nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie stanowi trwałość projektu Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.3.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Nowy Glinnik dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie działek 4430/8, 4430/5 oraz 4430/6 w Czersku.
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- "Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy w Osieku"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Cieszanów"
- "Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin"
- Dostawa urządzenia klasy UTM oraz systemu analizy z licencjami na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.