Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Zielona Góra: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 481148 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (podzielonym na 3 części, zwanych dalej zadaniami) jest dostawa sprzętu komputerowego: Zadanie 1: a) Zestaw komputerowy nr 1 z monitorem - 1 szt. b) Komputer przenośny - laptop nr 1 - 1 szt Zadanie 2: c) Zestaw komputerowy nr 2 z monitorem - 2 szt Zadanie 3: d) Zestaw komputerowy nr 3 z monitorem - 37 szt e) Komputer przenośny - laptop nr 2 - 3 szt f) Drukarka laserowa - 30 szt g) Urządzenie wielofunkcyjne - 4 szt Uwaga! Sprzęt komputerowy z poz. a, b, c, e, f, g musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1.01.2012 roku. Zestaw komputerowy z poz. d nie musi być sprzętem fabrycznie nowym, jednakże jego data produkcji nie może być starsza niż 2008 rok..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia/ na postawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziały w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia- nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia- nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonania zostanie według kryterium / spełnia- nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ych dokumentu/ów:1)oświadczenie wykonawcy 2)opłacona polisa (wraz z potwierdzeniem dokonana opłaty) lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 5 000,00 PLN jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 1; 2 000,00 PLN jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 2; 50 000,00 PLN jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 3. UWAGA: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie oraz ewentualnie 3)właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowna informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których podmiot udostępniający posiada wskazany rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze ul. Zyty 26 , 65-046 Zielona Góra budynek A-Administracji pok. 217..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze ul. Zyty 26 , 65-046 Zielona Góra budynek A-Administracji pok.201- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zestaw komputerowy nr 1 z monitorem - 1 szt. b) Komputer przenośny - laptop nr 1 - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) Zestaw komputerowy nr 2 z monitorem - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: d) Zestaw komputerowy nr 3 z monitorem - 37 szt e) Komputer przenośny - laptop nr 2 - 3 szt f) Drukarka laserowa - 30 szt g) Urządzenie wielofunkcyjne - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Gotowanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WIMiR
- Dostawa komputerów
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.