Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Warszawa: Utrzymanie czystości na terenie Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego SP ZOZ w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 48144 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ , ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3265353, faks 022 3265834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego SP ZOZ w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości na terenie Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego SP ZOZ w Warszawie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00,100). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, tj. wykonywane w obiektach służby zdrowia i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. o wartości równej co najmniej 400.000,00 zł brutto,oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia: 1) maszyny szorująco - zbierające akumulatorowe - 3 szt., 2) maszyny szorująco - zbierające sieciowe - 3 szt., 3) szorowarki jednotarczowe - 12 szt., 4) froterki - 7 szt., 5) polerki jednotarczowe - 1 szt., 6) odkurzacze piorące dywany - 2 szt., 7) czyszcząca maszyna parowa - 1 szt., 8) odkurzacze do zbierania wody - 3 szt., 9) odkurzacze przemysłowe - 36 szt., 10) wózki jedno i dwuwiadrowe wraz z mopem - 40 szt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 3.1 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł, 3.2 Posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 300.000,00 zł. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzające wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednego zamówienia w obiektach służby zdrowia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5 Wykaz sprzętu - niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, poświadczający spełnienie warunku określonego w pkt III.2 ppkt 2- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wymaganych w pkt. III.2 ppkt 2, jeżeli w wykazie o którym mowa, Wykonawca wskaże sprzęt, którym będzie dysponował. 6 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 300.000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 300.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 8 Dowód wniesienia wadium. 9 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 10 Wypełniony formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z podpisanym załącznikiem nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, pokój 134 b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 23 Blok A Wojewódzkiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie ul. Kondratowicza 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena SIWZ 12,00 zł..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.