Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Warszawa: Dostawa opasek dzianych podtrzymujących, opatrunków uciskowych, fartuchów chirurgicznych, prześcieradeł z włókniny polipropylenowej, preparatów do dezynfekcji, płynu do mycia rąk.
Numer ogłoszenia: 48147 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opasek dzianych podtrzymujących, opatrunków uciskowych, fartuchów chirurgicznych, prześcieradeł z włókniny polipropylenowej, preparatów do dezynfekcji, płynu do mycia rąk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek dzianych podtrzymujących, opatrunków uciskowych, fartuchów chirurgicznych, prześcieradeł z włókniny polipropylenowej, preparatów do dezynfekcji, płynu do mycia rąk. Pakiet nr 1: Opaska dziana podtrzymująca. Wielkość zamówienia: 610 sztuka; Pakiet nr 2: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL. Wielkość zamówienia: 8940 sztuk; Pakiet nr 3: Fartuch chirurgiczny niesterylny z włókniny polipropylenowej. Wielkość zamówienia: 1100 sztuk; Pakiet nr 4: Prześcieradło 160x210cm. Wielkość zamówienia: 740 sztuk; Pakiet nr 5: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk. Wielkość zamówienia: 30 litrów; Pakiet nr 6: Preparat w oparciu o alkohole do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych. Wielkość zamówienia: 280 sztuk; Pakiet nr 7: Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych. Wielkość zamówienia: 185 litrów; Pakiet nr 8: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.10-4, 39.51.80.00-6, 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów i próbek określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7, 5/8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opaska dziana podtrzymująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana podtrzymująca wiskozowa 4m x 10cm. Wielkość zamówienia: 610 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek uciskowy do jednorazowego użytku rozmiar XL. Wielkość zamówienia: 8940 sztuk; Opis przedmiotu zamówienia: Jałowe opatrunki (plastry) do zatrzymywania krwawienia o wymiarach: - długość 69-92 mm, - szerokość 25-38 mm, - minimalna wielkość hemostatycznego wkładu chłonnego (spongostan) 15 x 20 mm. Hipoalergiczny, warstwa zewnętrzna nie może przepuszczać krwi. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności producenta, - opisy/foldery oferowanego asortymentu, - próbka oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuch chirurgiczny niesterylny z włókniny polipropylenowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny niesterylny z włókniny polipropylenowej, gramatura 40g/m2, z wszytą gumką przy mankietach lub z bawełnianymi ściągaczami mankietów, wiązany przy szyi i w pasie, kolor zielony, rozmiar XXL. Opakowanie maks. 100 sztuk. Wielkość zamówienia: 1100 sztuk; Wymagane w ofercie dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prześcieradło 160x210cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło 160x210cm. Z włókniny polipropylenowej o gramaturze 45g/m2 z warstwą posiadającą cechy charakterystyczne tkaniny Melt-blown. Kolor zielony. Opakowanie maks. 50 sztuk. Wielkość zamówienia: 740 sztuk; Wymagane w dokumenty: deklaracja zgodności producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, zawierający minimum dwa alkohole o przedłużonym działaniu do 3h z substancją chroniącą skórę przed wysychaniem. Spektrum działania: B, F, V (HBV, HIV, Rotavirus), TBc - 5 min. Opakowanie- maks. 5L. Wielkość zamówienia: 30 litrów. Wymagane w ofercie dokumenty: - instrukcja w języku polskim, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat w oparciu o alkohole do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat w oparciu o alkohole do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, bez zawartości aldehydu glutarowego i IV rzędowych zasad amoniowych. Każde opakowanie litrowe z rozpylaczem. Spektrum działania: B, F - do 1 min., Tbc, V - do 5 min. Opakowanie - 1L. Wielkość zamówienia: 280 sztuk; Wymagane w ofercie dokumenty: - instrukcja w języku polskim, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia rąk i ciała o właściwościach pielęgnacyjnych. Opakowanie - maks. 1L. Wielkość zamówienia: 185 litrów; Wymagane w ofercie dokumenty: świadectwo dopuszczenia do obrotu PZH lub dopuszczenie do obrotu jako kosmetyk zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również zanieczyszczonych materiałem biologicznym, dopuszczony do dezynfekcji urządzeń, powierzchni, przedmiotów mających kontakt z żywnością. Ilość roztworu roboczego, jaką zamawiający musi otrzymać to 5 188 litrów. Spektrum działania: B, F, V, Tbc - w czasie do 30 min. Opakowanie - maks. 300 tabletek. Wymagane w ofercie dokumenty: - instrukcja w języku polskim, - zgłoszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.