eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Opole: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu.
Numer ogłoszenia: 481516 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451228 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543266, faks 077 4539161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej dostawy produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu w asortymencie określonym w specyfikacji cenowej stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ. Ilości poszczególnych produktów stanowi jedynie orientacyjne zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotowej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do rzeczywistych potrzeb. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez wykonawcę w partiach, jego własnym transportem i na jego koszt. Zamawiający każdorazowo określi: ilość, rodzaj, termin, miejsce dostawy i rozładunku, przekazując zamówienie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Transport środków chemicznych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jego rozładunek musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 ze zmianami), a w sprawach nieuregulowanych tą ustawą stosuje się Umowę europejską dotyczącą międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR). Dostawy, każdorazowy rozładunek i wniesienie środków chemicznych do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego bądź bezpośrednie uzupełnienie nimi dozowników, odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środki chemiczne winny być dostarczane w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach. Na każdym opakowaniu winna być umieszczona oryginalna etykieta z opisem w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby każdy z oferowanych produktów posiadał atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny na dopuszczenie do obrotu na terytorium polskim oraz kartę charakterystyki produktu. W okresie realizacji umowy dostarczane środki chemiczne winny posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody 24.31.10.00 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i związki nieorganiczne 24.31.14.11 - Kwas siarkowy 24.31.22.20 - Podchloryn sodowy 24.31.31.23 - Siarczan glinu 24.31.56.00 - Krzemiany .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. BASSAU, Rawza Arkadiusz, ul. Kościuszki 20, 46-060 Prószków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107499,54

  • Oferta z najniższą ceną: 107499,54 / Oferta z najwyższą ceną: 107499,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.