eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOddział Morski w Gdyni. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Warszawa: Oddział Morski w Gdyni. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdyni
Numer ogłoszenia: 481722 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oddział Morski w Gdyni. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdyni, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku (Dz.U. z 2012 r. , poz. 1529), a w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym, zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi - obejmujących: ZADANIE 1: Przesyłki i paczki w obrocie krajowym i zagranicznym. Usługi pocztowe świadczone w formie opłaty przerzuconej na adresata w obrocie krajowym;ZADANIE 2: Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie www.imgw.pl - wiadomości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie zaświadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych oświadczeń o których mowa w pkt. V. SIWZ zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych oświadczeń o których mowa w pkt. V. SIWZ zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych oświadczeń o których mowa w pkt. V. SIWZ zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych oświadczeń o których mowa w pkt. V. SIWZ zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - zał. nr 2,2 a, Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane, Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiącym Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. 2.Ceny podane przez Wykonawcę nie będą podlegały zmianie przez okres realizacji zamówienia,poza poniższymi wyjątkami: a.W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na usługi pocztowe.b. W przypadku jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z decyzji uprawnionych organów w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe.c.Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w trakcie realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen podanych w Formularzu oferty. Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować wobec Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. b.Zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. c.Zaistnieją okoliczności powodujące konieczność zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, na których wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a mianowicie: a. Zmiany ilości lokalizacji do świadczenia usług. b.Zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia.c.Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w przypadkach określonych w pkt XVII. 2 SIWZ. d.Zmiany ilości przesyłek/zwrotów/usług w odniesieniu do ilości szacowanych, określonych w szczegółowym opisie zamówienia i Formularzu oferty. e.W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty usługi. f.Wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział Morski w Gdyni, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia. Zespół Zamówień Publicznych IIp. pok. 226.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział Morski w Gdyni, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia. Sekretariat I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Listy i paczki w obrocie krajowym i zagranicznym. Usługi pocztowe świadczone w formie opłaty przerzuconej na adresata..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez operatora pocztowego, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdyni. 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3.Przez opłatę przerzuconą na adresata należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Nadawcę, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż dzień otrzymania przesyłek przez Operatora. 4.Rodzaje przesyłek przeznaczonych do wysłania w formie opłaty przerzuconej na adresata w obrocie krajowym: 1)przesyłki zwykłe, 2)przesyłki priorytetowe, 3) przesyłki polecone, 4) paczki. 5.Usługi pocztowe będą świadczone dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych pod następującymi adresami: 1)Oddział Morski IMGW-PIB, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia; 2)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Milejewie, ul. Szkolna 11, 82-316 Milejewo; 3)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdańsku, ul. kpt. ż.w. Witolda Poinca 1 p. 27, 80-561 Gdańsk; 4)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Helu, ul. Leśna 13, 84-150 Hel; 5)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Łebie, ul. Rąbka 1, 84-360 Łeba; 6)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 1, 76-270 Ustka; 7)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Kołobrzegu, ul. Kasprowicza 7, 78-100 Kołobrzeg; 8)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Świnoujściu,ul. Żeromskiego 27, 72-600 Świnoujście, 9)Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Goleniowie, Lotnisko Goleniów 72-100 Goleniów; 10)Biuro Meteorologicznych Prognoz Morskich Oddziału Morskiego IMGW-PIB i Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Szczecinie, ul. Przestrzenna 10, 70-800 Szczecin-Dąbie; 11)Dział Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Słupsku, ul. Młyńska 1B, 76-200 Słupsk; 12)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Toruniu, ul. Storczykowa 124, 87-100 Toruń; 13)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Chojnicach,ul. Meteorologiczna 1, 89-600 Chojnice, 14)Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Koszalinie, ul. Morska 101, 75-235 Koszalin; 15)Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB Bydgoszcz-Szwederowo,ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota; 16)Automatyczna Stacja Synoptyczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Resku, ul. Krakowska 16, 72-315 Resko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przesyłką kurierską jest przesyłka listowa lub paczka będąca przesyłką rejestrowaną, przyjmowaną, sortowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób łącznie zapewniający:a. bezpośredni odbiór przesyłki od nadawcy, b.śledzenie przesyłki od momentu nadania do doręczenia, c.doręczenie przesyłki bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, d.uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki w formie pisemnej lub elektronicznej. amawiający wymaga, aby przesyłki kurierskie krajowe świadczone były w następujących kategoriach czasowych: a.przesyłka kurierska zwykła - przez którą należy rozumieć przesyłkę, której termin doręczenia wynosić będzie nie dłużej niż do godz. 16:00 następnego dnia roboczego, b.przesyłka kurierska poranna - przez którą należy rozumieć przesyłkę, której termin doręczenia wynosić będzie nie dłużej niż do godz. 09:00 następnego dnia roboczego, c.przesyłka kurierska południowa - przez którą należy rozumieć przesyłkę, której termin doręczenia wynosić będzie nie dłużej niż do godz. 12:00 następnego dnia roboczego. 3.Odbiór przesyłek następować będzie z siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych jemu przynależnych: a.Oddział Morski IMGW-PIB, ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia; b.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Milejewie, ul. Szkolna 11, 82-316 Milejewo; c.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Gdańsku, ul. kpt. ż.w. Witolda Poinca 1 p. 27, 80-561 Gdańsk; d.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Helu, ul. Leśna 13, 84-150 Hel; e.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Łebie, ul. Rąbka 1, 84-360 Łeba; f.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 1, 76-270 Ustka; g.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Kołobrzegu, ul. Kasprowicza 7, 78-100 Kołobrzeg; h.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Świnoujściu,ul. Żeromskiego 27, 72-600 Świnoujście, i.Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Goleniowie, Lotnisko Goleniów 72-100 Goleniów; j.Biuro Meteorologicznych Prognoz Morskich Oddziału Morskiego IMGW-PIB i Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Szczecinie, ul. Przestrzenna 10, 70-800 Szczecin-Dąbie; k.Dział Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Słupsku, ul. Młyńska 1B, 76-200 Słupsk; l.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Toruniu, ul. Storczykowa 124, 87-100 Toruń; m.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Chojnicach, ul. Meteorologiczna 1, 89-600 Chojnice, n.Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Koszalinie, ul. Morska 101, 75-235 Koszalin; o.Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB Bydgoszcz-Szwederowo, ul. Paderewskiego 1, 86-005 Białe Błota; p.Automatyczna Stacja Synoptyczna Oddziału Morskiego IMGW-PIB w Resku, ul. Krakowska 16, 72-315 Resko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.