Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Nowy Dworek: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 481724 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" , Nowy Dworek 46, 66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie, tel. 68 381 10 91, 68 381 01 67, faks 68 381 01 67 wew. 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworek.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych L.p. Nazwa towaru Jednostka Przewidywana ilość zakupu na 2013 rok 1 Papier do drukarek 500 kartek w ryzie, stopień białości:3 gwiazdki, gramatura papieru 80g/m2 1 ryza (5 ryz w kartonie) 200kartonów 2 Koszulki foliowe A4 do wpięcia do segregatora 1 opakowanie (50 szt. w opakowaniu) 50 opakowań 3 Skoroszyt sztywny wpinany A4, z przeźroczystą okładką 1 sztuka 60 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 4 Skoroszyt sztywny A4, z przeźroczystą okładką, bez możliwości wpięcia do segregatora 1 sztuka 60 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 5 Spinacze małe 33 mm 1 pudełeczko (10 szt. w opakowaniu) 10 opakowań 6 Spinacze duże 70 mm 1 pudełeczko 12 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 7 Koperty C5 (100) samoprzylepne 1 szt. 3000 sztuk 8 Koperty C4 (100) samoprzylepne 1 szt. 5000 sztuk 9 Koperty C6(100) samoprzylepne 1 szt. 1500 sztuk 10 Koperty DL z okienkiem prawa strona 1 szt. 5000 sztuk 11 Korektor myszka 1 szt. 50sztuk 12 Segregator duży A4 szerokość 5 cm z dziurką na grzbiecie 1 szt. 50 sztuk 13 Zeszyt A4 96 kartkowy, w miękkiej okładce - kratka 1 szt. 25sztuk 14 Zeszyt 32 kartkowy A5, w miękkiej okładce -kratka 1 szt. 50 sztuk 15 Teczka zapinana na zatrzask 1 szt 20 sztuk 16 Zeszyt 60 kartkowy A5, w miękkiej okładce - kratka 1 szt. 60 sztuk 17 Zeszyt 80 kartkowy A5, w miękkiej okładce- kratka 1 szt 30sztuk 18 Teczka wiązana tekturowa 1 szt. 1000 sztuk 19 Markery 1 szt. 50 sztuk 20 Folia kopiująca do faxu ( Panasonic KX - FT 908 - format RF 216 x 30 lub równoważne 1 op. 20 opakowań 21 Bloki makulaturowe A5 1 szt. 50 sztuk 22 Bloki makulaturowe A4 1 szt. 50sztuk 23 Druki KW ( kolor zielony) kopiujące co najmniej 4 kartki 1 sztuka tj. bloczek 150 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 24 Druki KP ( kolor czerwony) kopiujące co najmniej 4 kartki 1 sztuka tj. bloczek 150 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 25 Druki delegacji 1 sztuka tj. bloczek 50 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 26 Druki: Wnioski o urlop 1 sztuka tj. bloczek 50 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 27 Zszywki numer 24/6 1 sztuka 10 opakowań ( 10 szt. w opakowaniu) 28 Zszywki numer 10 mm 1 sztuka 15 opakowań ( 10 szt. w 29 Karteczki samoprzylepne kwadratowe małe w kolorze żółtym 1 bloczek 50 opakowań (12 bloczków w opakowaniu) 30 Karteczki białe kwadratowe w bloczku nieprzylepne 1 bloczek 10 opakowań 31 Tusz do stempli czerwony i czarny 1 sztuka 15 sztuk 32 Dziennik korespondencyjny w skórzanej oprawie 1 sztuka ( 200 kartkowy) 20 sztuk 33 Taśma klejąca szerokość 2 cm długość 30 m 1 sztuka 50 sztuk 34 Nożyczki 1 sztuka 10 sztuk 35 Zakreślasz kolorowy, 1 sztuka 50 sztuk 36 Ołówek - drewniany z gumką 1 sztuka 50 sztuk 37 Pinezki beczułki 1 pudełko 10 opakowań 38 Woreczki strunowe 150*250 1 opak. ( 100 sztuk) 10 opakowań 39 Linijka 30 cm 1 sztuka 10 sztuk 40 Druki : Wniosek o zaliczkę 1 sztuka tj. bloczek 5 opakowań ( 5 sztuk w opakowaniu) 41 Druki: Nota księgowa 1 sztuka tj. bloczek 2 opakowanie 42 CD RW+ (10 szt. w opakowaniu) 20 opakowań 43 CD DVD (10 szt w opakowaniu) 10 opakowań 44 Spinacze klipsy duże - czarna obudowa 1 opakowanie 5 opakowań 45 Przekładki wąskie do wpięcia do segregatora 1 opakowanie 10 opakowań 46 Blok do Flipcharta 60*90 cm lub równoważne 1 opakowanie 15 opakowań 47 Klipsy archiwizacyjne 1 opakowanie( 100 sztuk w opakowaniu) 5 opakowań 48 Fastykuły laminowane 1 opakowanie(10 szt w opakowaniu) 100 opakowań 49 Temperówka pojedyńcza 1 sztuka 10 sztuk 50 Pudełka archiwizacyjne grzbiet 80 mm 1 sztuka 100 sztuk 51 Długopis zwykły 1 sztuka 100 opakowań( 12 sztuk w opakowaniu) 52 Flipchart Ecopopchart 2010 60*90 cm lakierowany lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 53 Tablica obrotowo jezdna lakierowana 120*150 cm, 2*3 lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 54 Tablica korkowa w ramie aluminiowej Bi-Office kolor brązowy 180*120 cm lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 55 Telefaks na papier termiczny Panasonic KX-FT 988PD-B lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: folię termotransferową, technologia wydruku FAX, wymiary 220mm X 30m, opakowanie: 2 szt.; gwarancja folii 24 m-ce 1 opakowanie 1 sztuki 56 Toner HP 12a oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 80 sztuk 57 Tusz Lexmark F260 D oryginał lub równoważne(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 3.500 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 10 sztuk 58 Toner Konica Minolta BizHub250 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny o wydajności średniej 17000 stron przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 15 sztuk 59 Tusz HP 85A oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 12 sztuk 60 Tusz Brother DCP 135 C oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: zestaw 4 wkładów z atramentem nowej generacji Innobella, dzięki któremu zdjęcia i wydruki są zabezpieczone przed negatywnym oddziaływaniem światła i ozonu gwarantując im długowieczność bez uszczerbku na ich jakości. Wydajność 1x350 + 3x300 przy 5% pokryciu). 1 sztuka 30 sztuk 61 Tusz HP 336 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 210 stron przy pokryciu 5%). 1 sztuka 12 sztuk 62 Tusz HP 357 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 400 stron przy pokryciu 5%). 1 sztuka 12 sztuk 63 Tusz Epson SX 100 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str magenta: 290str, yellow: 370str) 1 sztuka 12 sztuk 65 Tusz Epson SX 420 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str magenta: 290str, yellow: 370str) 1 sztuka 12 sztuk 66 Bindownica 1 sztuka 5 sztuk 67 Laminarka 1 sztuka 5 sztuk Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową dwa razy w tygodniu, w dniu i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego (do godz. 10.00) z zapewnieniem dostaw priorytetowych tj. zamówienie z dostawą artykułów na dzień następny po jego złożeniu do godz. 8.00. Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do SIWZ; b) upoważnienie według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia, B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia, C. zmiana wielkości przedmiotu umowy nie więcej jednak niż 15 %, w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia i tym samym zmniejszenia ilości udzielanych świadczeń .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworek.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Nowy Dworek
Nowy Dworek 46
66-200 Świebodzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nowy Dworek Nowy Dworek 46 66-200 Świebodzin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.