eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy DworekDostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Nowy Dworek: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 481724 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" , Nowy Dworek 46, 66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie, tel. 68 381 10 91, 68 381 01 67, faks 68 381 01 67 wew. 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworek.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych L.p. Nazwa towaru Jednostka Przewidywana ilość zakupu na 2013 rok 1 Papier do drukarek 500 kartek w ryzie, stopień białości:3 gwiazdki, gramatura papieru 80g/m2 1 ryza (5 ryz w kartonie) 200kartonów 2 Koszulki foliowe A4 do wpięcia do segregatora 1 opakowanie (50 szt. w opakowaniu) 50 opakowań 3 Skoroszyt sztywny wpinany A4, z przeźroczystą okładką 1 sztuka 60 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 4 Skoroszyt sztywny A4, z przeźroczystą okładką, bez możliwości wpięcia do segregatora 1 sztuka 60 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 5 Spinacze małe 33 mm 1 pudełeczko (10 szt. w opakowaniu) 10 opakowań 6 Spinacze duże 70 mm 1 pudełeczko 12 opakowań (10 szt. w opakowaniu) 7 Koperty C5 (100) samoprzylepne 1 szt. 3000 sztuk 8 Koperty C4 (100) samoprzylepne 1 szt. 5000 sztuk 9 Koperty C6(100) samoprzylepne 1 szt. 1500 sztuk 10 Koperty DL z okienkiem prawa strona 1 szt. 5000 sztuk 11 Korektor myszka 1 szt. 50sztuk 12 Segregator duży A4 szerokość 5 cm z dziurką na grzbiecie 1 szt. 50 sztuk 13 Zeszyt A4 96 kartkowy, w miękkiej okładce - kratka 1 szt. 25sztuk 14 Zeszyt 32 kartkowy A5, w miękkiej okładce -kratka 1 szt. 50 sztuk 15 Teczka zapinana na zatrzask 1 szt 20 sztuk 16 Zeszyt 60 kartkowy A5, w miękkiej okładce - kratka 1 szt. 60 sztuk 17 Zeszyt 80 kartkowy A5, w miękkiej okładce- kratka 1 szt 30sztuk 18 Teczka wiązana tekturowa 1 szt. 1000 sztuk 19 Markery 1 szt. 50 sztuk 20 Folia kopiująca do faxu ( Panasonic KX - FT 908 - format RF 216 x 30 lub równoważne 1 op. 20 opakowań 21 Bloki makulaturowe A5 1 szt. 50 sztuk 22 Bloki makulaturowe A4 1 szt. 50sztuk 23 Druki KW ( kolor zielony) kopiujące co najmniej 4 kartki 1 sztuka tj. bloczek 150 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 24 Druki KP ( kolor czerwony) kopiujące co najmniej 4 kartki 1 sztuka tj. bloczek 150 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 25 Druki delegacji 1 sztuka tj. bloczek 50 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 26 Druki: Wnioski o urlop 1 sztuka tj. bloczek 50 opakowania ( 5 sztuk w opakowaniu) 27 Zszywki numer 24/6 1 sztuka 10 opakowań ( 10 szt. w opakowaniu) 28 Zszywki numer 10 mm 1 sztuka 15 opakowań ( 10 szt. w 29 Karteczki samoprzylepne kwadratowe małe w kolorze żółtym 1 bloczek 50 opakowań (12 bloczków w opakowaniu) 30 Karteczki białe kwadratowe w bloczku nieprzylepne 1 bloczek 10 opakowań 31 Tusz do stempli czerwony i czarny 1 sztuka 15 sztuk 32 Dziennik korespondencyjny w skórzanej oprawie 1 sztuka ( 200 kartkowy) 20 sztuk 33 Taśma klejąca szerokość 2 cm długość 30 m 1 sztuka 50 sztuk 34 Nożyczki 1 sztuka 10 sztuk 35 Zakreślasz kolorowy, 1 sztuka 50 sztuk 36 Ołówek - drewniany z gumką 1 sztuka 50 sztuk 37 Pinezki beczułki 1 pudełko 10 opakowań 38 Woreczki strunowe 150*250 1 opak. ( 100 sztuk) 10 opakowań 39 Linijka 30 cm 1 sztuka 10 sztuk 40 Druki : Wniosek o zaliczkę 1 sztuka tj. bloczek 5 opakowań ( 5 sztuk w opakowaniu) 41 Druki: Nota księgowa 1 sztuka tj. bloczek 2 opakowanie 42 CD RW+ (10 szt. w opakowaniu) 20 opakowań 43 CD DVD (10 szt w opakowaniu) 10 opakowań 44 Spinacze klipsy duże - czarna obudowa 1 opakowanie 5 opakowań 45 Przekładki wąskie do wpięcia do segregatora 1 opakowanie 10 opakowań 46 Blok do Flipcharta 60*90 cm lub równoważne 1 opakowanie 15 opakowań 47 Klipsy archiwizacyjne 1 opakowanie( 100 sztuk w opakowaniu) 5 opakowań 48 Fastykuły laminowane 1 opakowanie(10 szt w opakowaniu) 100 opakowań 49 Temperówka pojedyńcza 1 sztuka 10 sztuk 50 Pudełka archiwizacyjne grzbiet 80 mm 1 sztuka 100 sztuk 51 Długopis zwykły 1 sztuka 100 opakowań( 12 sztuk w opakowaniu) 52 Flipchart Ecopopchart 2010 60*90 cm lakierowany lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 53 Tablica obrotowo jezdna lakierowana 120*150 cm, 2*3 lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 54 Tablica korkowa w ramie aluminiowej Bi-Office kolor brązowy 180*120 cm lub równoważne 1 sztuka 5 sztuk 55 Telefaks na papier termiczny Panasonic KX-FT 988PD-B lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: folię termotransferową, technologia wydruku FAX, wymiary 220mm X 30m, opakowanie: 2 szt.; gwarancja folii 24 m-ce 1 opakowanie 1 sztuki 56 Toner HP 12a oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 80 sztuk 57 Tusz Lexmark F260 D oryginał lub równoważne(pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 3.500 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 10 sztuk 58 Toner Konica Minolta BizHub250 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny o wydajności średniej 17000 stron przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 15 sztuk 59 Tusz HP 85A oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: toner czarny polimerowy o rozmiarze cząstek 5-6 mikronów pozwalający na uzyskanie wydruków w rozdzielczości 1200 dpi. Wydajność średnia - 2.000 stron A4 przy 5% pokryciu.) 1 sztuka 12 sztuk 60 Tusz Brother DCP 135 C oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: zestaw 4 wkładów z atramentem nowej generacji Innobella, dzięki któremu zdjęcia i wydruki są zabezpieczone przed negatywnym oddziaływaniem światła i ozonu gwarantując im długowieczność bez uszczerbku na ich jakości. Wydajność 1x350 + 3x300 przy 5% pokryciu). 1 sztuka 30 sztuk 61 Tusz HP 336 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 210 stron przy pokryciu 5%). 1 sztuka 12 sztuk 62 Tusz HP 357 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: wkład z atramentem w technologii PhotoREt IV, pozwalający na wydruk w pełni profesjonalnych wydruków foto o wydajności ok. 400 stron przy pokryciu 5%). 1 sztuka 12 sztuk 63 Tusz Epson SX 100 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str magenta: 290str, yellow: 370str) 1 sztuka 12 sztuk 65 Tusz Epson SX 420 oryginał lub równoważne (pod pojęciem równoważne zamawiający uważa: komplet 4 tuszy zawierające atrament barwnikowy (Dye-Based) czarny, błękitny, purpurowy, żółty Pojemność: czarny: 7,4ml, cyan/magenta/yellow: 5,5ml, Wydajność: czarny: 470str, cyan: 425str magenta: 290str, yellow: 370str) 1 sztuka 12 sztuk 66 Bindownica 1 sztuka 5 sztuk 67 Laminarka 1 sztuka 5 sztuk Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową dwa razy w tygodniu, w dniu i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego (do godz. 10.00) z zapewnieniem dostaw priorytetowych tj. zamówienie z dostawą artykułów na dzień następny po jego złożeniu do godz. 8.00. Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do SIWZ; b) upoważnienie według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia, B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia, C. zmiana wielkości przedmiotu umowy nie więcej jednak niż 15 %, w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia i tym samym zmniejszenia ilości udzielanych świadczeń .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworek.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nowy Dworek Nowy Dworek 46 66-200 Świebodzin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek dla Osób Uzależnionych Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nowy Dworek Nowy Dworek 46 66-200 Świebodzin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.