Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Kielce: Zakup i dostawa materiałów włókninowych dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:24/PN/2013
Numer ogłoszenia: 481766 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3493500, 3493521, faks 41 3493505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkielce.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów włókninowych dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:24/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów włókninowych dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawa ma się odbywać na koszt i ryzyko Dostawcy i powinna następować do 2 dni roboczych( pod pojęciem dni roboczych rozumie się dni przypadające od pon.- piątku oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy) od dnia złożenia zamówienia. Termin płatności za fakturę - 30 dni od daty otrzymania. Przedmiot zamówienia musi spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Materiały włókninowe muszą być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty(jeśli są wymagane). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania stosownych dokumentów oraz partii próbnych asortymentu w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Na potwierdzenie, że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: -pakiet I i II- próbki do pozycji wykazanych w zał. nr 5 do SIWZ -pakiet III-dokumenty wykazane w zał. nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz cenowy wg zał. nr 1,5 do SIWZ; Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu wg załącznika nr 2 do SIWZ; Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej oferty lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej; Wykonawcy mający siedzibę/ miejsce zamieszkania za granicą składają równorzędne dokumenty i oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Odbiorca zastrzega sobie prawo do zwiększenia zamówienia w zakresie ilościowym do 20%, z uwzględnieniem §4ust. 4; Odbiorca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zamówienia w zakresie ilościowym do 30% w uzasadnionych przypadkach, z uwzględnieniem §4ust. 4; Ceny towarów objętych umową mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany cen urzędowych, zmiany stawek VAT na oferowane towary, Wprowadzenie zmiany obliguje Dostawcę do pisemnego poinformowania Odbiorcy o wprowadzonych zmianach; Odbiorca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie przy wystąpieniu braków w dostawach powstałych w wyniku awarii linii produkcyjnej, wstrzymania lub wycofania produktu na środek jakościowo porównywalny z wymogami oferty lub lepszy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51, pokój 223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:00, miejsce: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51, pokój 242-sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy serwet, fartuchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera zestawy serwet uniwersalnych; do artroskopii kolana, do operacji oczu;koszule operacyjne; spodnie operacyjne-ilości wykazane w zał. asortymentowo-cenowym nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwety włókninowe, folie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera serwety włókninowe, folie operacyjneczepki, maski-ilości wykazane w zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do operacji tarczycy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji tarczycy, tupfery-ilości według zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu na spotkanie z beneficjentami i potencjalnymi beneficjentami programu FEŚ 2021-2027
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Tatrzańskiej, Leofflera w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.