Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Rypin: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 48180 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Rypina, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zgodnie z Uchwałą Nr XVI/180/08 Rady Miasta Rypina z dnia 1 lutego 2008 roku. Obszar ten jest ograniczony od zachodu terenami kolejowymi, od południa ul. Mławską, od północy i wschodu granicami miasta z wyłączeniem działek o numerach geodezyjnych 882/30, 882/31 i 882/32 i ma powierzchnię około 56 ha. Plan należy opracować zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2003 roku Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 roku Nr 164 poz. 1587) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, opracowań itp. niezbędnych do opracowania, uchwalenia i zatwierdzenia przez wojewodę Planu z wyjątkiem materiałów przekazanych przez Zamawiającego tj.: a) kopia mapy zasadniczej z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w skali 1:500 w formie papierowej dla obszaru objętego planem, b) kopia mapy katastralnej z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w skali 1:1000 w formie papierowej dla obszaru objętego planem, c) Uchwała Rady Miasta Rypina XVI/180/08 z dnia 1 lutego 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina w wybranym obszarze - obszar III, d) wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowanie przestrzennego w formie graficznej w skali 1:2000 i opisowej (wersja papierowa lub elektroniczna pdf, bmp) dla obszaru objętego Planem, e) kopie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszaru objętego Planem, f) kopie wniosków w sprawie sporządzenia planu złożonych w trybie realizacji uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu oraz wniosków, opinii, uzgodnień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania. 2) Sporządzenie projektu planu z prognozą oddziaływania na środowisko oraz z prognozą skutków finansowych uchwalenia planu w wersji gotowej do: udostępnienia do publicznego wglądu, opiniowania, uzgadniania, uchwalenia i publikacji - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 3) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń itp. w imieniu Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej oraz wykonywanie innych czynności związanych z Planem w imieniu Zamawiającego. 4) Przygotowanie pisemnych opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag. 5) Przygotowanie materiałów niezbędnych do wystąpienie o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. 6) Wprowadzanie zmian w sporządzanym projekcie Planu wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii i uwag oraz uzgodnień i zmian wprowadzonych przez Radę Miasta. 7) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego: a) propozycji uwzględnienia bądź odrzucenia wniosków, uwag i opinii do Planu, b) projektu Planu przed organami gminy - min. 3 prezentacje, c) projektu Planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, d) projektu Planu podczas dyskusji publicznej. 8) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu: a) Cześć tekstowa w 3 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). b) Część rysunkowa w formie papierowej 4 egzemplarze w tym 2 foliowane wraz z oprawą umożliwiającą zawieszenie i prezentację oraz 2 egzemplarze w formie elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym z zachowaniem rozdzielczości gwarantującej czytelność na płycie CD. 9) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 3 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). 10) Sporządzenie Prognozy skutków finansowych uchwalenia Planu w 2 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg). 11) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 rozporządzenia wskazanego na początku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Stanisławów, Mały Stanisławów i Prądzewo-Kopaczewo gm. Stanisławów wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Poświętne oraz Strategii Rozwoju Gminy Poświętne
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta Oleśnicy wraz z uzasadnieniem, prognozą oddziaływania na środowisko i ekofizjografią
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Malanów
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dwikozy
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego dla Miasta Sulejówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.