To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 481836 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431460 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu pn. Dziecko niepełnosprawne dla 14 uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest pokryć: koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszty wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach terapii psychoruchowej oraz sprzętu dostosowanego do prowadzenia zajęć ćwiczeniowych będących przedmiotem zamówienia, tj. wykorzystania aktywnych metod dydaktycznych w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym i lub upośledzonym psychicznie i lub fizycznie - wyszczególnionych w pkt. 3.2.1.7 SIWZ. 3/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i pomocy dydaktycznych, niezbędnych do realizacji kursu oraz zapewnienie innych niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów np. farb akwarelowych i plakatowych, modeliny i plasteliny, papieru, kartonu, kredek ołówkowych i woskowych, bibuły i tkanin, b. zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy), c. zapewnienie odpowiedniej bazy techno dydaktycznej i przeprowadzenie zajęć ćwiczeniowych w warunkach naturalnych placówki opiekuńczej dla dzieci niepełnosprawnych, położonej na terenie miasta Krakowa. W przypadku, gdy zajęcia ćwiczeniowe odbywać się będą w innym miejscu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny transport uczestników kursu do miejsca realizacji przedmiotu umowy. Czas przeznaczony na dojazd nie może przekroczyć godziny w jedną stronę, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym, f. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. protokół z egzaminu wewnętrznego, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT lub rachunkiem. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający 5/.Ramowy program szkolenia: Program szkolenia musi obejmować łącznie 85 godzin, w tym minimum 5 godzin zajęć teoretycznych dla wszystkich grup łącznie i po 20 godzin ćwiczeń w warunkach naturalnych dla każdej z 4 grup. Podana liczba godzin według programu nauczania jest wartością minimalną dla każdego uczestnika kursu. Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: a. wiadomości z zakresu: -znaczenia wczesnych oddziaływań na rozwój małego dziecka niepełnosprawnego, -stymulacji polisensorycznej według pór roku jako metody wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego, -Metody Malowania Dziesięcioma Palcami jako metody diagnostycznej i terapeutycznej, -wykorzystania elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, -wykorzystania materiałów rozwojowych Marii Montessori w procesie wspierania rozwoju małego dziecka niepełnosprawnego, -programu aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów jako metody wspierania rozwoju dziecka, -wykorzystywania metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej w pracy nad rozwojem kompetencji komunikacyjnej dziecka z upośledzeniem umysłowym, -możliwości wykorzystania symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej w terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną; Cześć praktyczna: b. umiejętności z zakresu: -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Porannego kręgu, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Metody Malowania Dziesięcioma Palcami, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem materiałów rozwojowych Marii Montessorii, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem programów aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem możliwości symultaniczno - sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej. Czas trwania kursu: co najmniej 5 godzin teoretycznych i 20 godzin ćwiczeń dla każdego uczestnika kursu. Łącznie planuje się zrealizowanie 85 godzin kursu -5 godzin zajęć teoretycznych (łącznie dla wszystkich uczestników) i 4 grupy po 20 godzin ćwiczeniowych. 6/.Liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Zajęcia teoretyczne planowane są w grupie 14 - osobowej, natomiast zajęcia ćwiczeniowe w czterech grupach 3-4 osobowych. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/.Czas realizacji: 14-31 stycznia 2012 (OKRES FERII ZIMOWYCH dla woj. małopolskiego) według ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie realizacji zamówienia uzgodnionym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę w zakresie zajęć ćwiczeniowych. Zajęcia teoretyczne odbędą się w SPPSMiS nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLTECHNICS SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
POLTECHNICS SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- POLTECHNICS Sp. z o.o, Ul. Jagiellońska 17, 43-602 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9470,00
Oferta z najniższą ceną: 9470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.