eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO ROBÓT DROGOWYCH Sukcesywnie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Sopot: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO ROBÓT DROGOWYCH Sukcesywnie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 481910 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie , al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 551 21 15; 551 72 61, faks 58 551 55 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH DO ROBÓT DROGOWYCH Sukcesywnie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych sukcesywnie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. 2) Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu w następujących granicach szacunkowych: a) minimalne zapotrzebowanie na : 1) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 szara w ilości 200 m2 2) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 kolor w ilości 100 m2 3) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 szara płukana w ilości 40 m2 4) Kostkę betonową 20 x 10 x 8 szara w ilości 100 m2 5) Kostkę betonową 20 x 10 x 8 kolor w ilości 100 m2 6) Kostkę betonową 20 x 20 x 8 czerwony faktura granitu-płukana w ilości 100 m2 7) Kostkę betonową 20 x 20 x 8 biała faktura granitu-płukana w ilości 100 m2 8) Kostkę betonową 12 x 15 x 8 szara w ilości 600 m2 9) Kostkę betonową 12 x 15 x 8 kolor w ilości 800 m2 10) Płytki płukane 30x30x5 w ilości 10 000 szt. 11) Płytki chodnikowe z fakturą rozpoznawalną przez niewidomych 35 x 35 żółta w ilości 100 szt. 12) Krawężnik betonowy 100 x 15 x 30 w ilości 400 szt. 13) Krawężnik betonowy najazdowy w ilości 100 szt. 14) Krawężnik betonowy skośny w ilości 40 szt. 15) Krawężnik 50x15x30 w ilości 10 szt. 16) Obrzeża 100 x 8 x 30 w ilości 300 szt. 17) Obrzeża 100 x 6 x 20 w ilości 200 szt. 18) Płyty MEBA 40 x 60 x10 w ilości 100m2 19) Kostka trapezowa - pięć różno wymiarowych elementów o stałej wysokości trapezu zawartej w granicach od 80 mm do 90 mm i grubości 60 mm, postarzana, koloru piaskowo - beżowego w min trzech odcieniach mieszane - w ilości 250 m2 b) maksymalne zapotrzebowanie na: 1) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 szara w ilości 1 000 m2 2) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 kolor w ilości 500 m2 3) Kostkę betonową 20 x 10 x 6 szara płukana w ilości 200 m2 4) Kostkę betonową 20 x 10 x 8 szara w ilości 500 m2 5) Kostkę betonową 20 x 10 x 8 kolor w ilości 500 m2 6) Kostkę betonową 20 x 20 x 8 czerwony faktura granitu-płukana w ilości 400 m2 7) Kostkę betonową 20 x 20 x 8 biała faktura granitu-płukana w ilości 400 m2 8) Kostkę betonową 12 x 15 x 8 szara w ilości 3 000 m2 9) Kostkę betonową 12 x 15 x 8 kolor w ilości 4 000 m2 10) Płytki płukane 30x30x5 w ilości 50 000 szt. 11) Płytki chodnikowe z fakturą rozpoznawalną przez niewidomych 35 x 35 żółta w ilości 500 szt. 12) Krawężnik betonowy 100 x 15 x 30 w ilości 2 000 szt. 13) Krawężnik betonowy najazdowy w ilości 400 szt. 14) Krawężnik betonowy skośny w ilości 200 szt. 15) Krawężnik 50x15x30 w ilości 50 szt. 16) Obrzeża 100 x 8 x 30 w ilości 1 500 szt. 17) Obrzeża 100 x 6 x 20 w ilości 1 000 szt. 18) Płyty MEBA 40 x 60 x10 w ilości 500 m2 19) Kostka trapezowa - pięć różno wymiarowych elementów o stałej wysokości trapezu zawartej w granicach od 80 mm do 90 mm i grubości 60 mm, postarzana, koloru piaskowo - beżowego w min trzech odcieniach mieszane - w ilości 1 000 m2 3) Opcja minimum polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamówienia, w trakcie trwania umowy, przedmiotu umowy w ilości określonej wyżej jako minimalna. 4) Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w SIWZ, do ilości określonej wyżej jako maksymalna. Wartością maksymalną zamówienia jest kwota wskazana w ofercie Wykonawcy jako opcja maksimum. 5) Dostawy wyrobów betonowych realizowane będą transportem Zamawiającego. 6) Dostawy realizowane będą w ilości stosownej do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (faksem, e-mailem, telefonicznie), w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje - w uzasadnionych przypadkach - możliwość dokonania zmiany umowy o zamówienie publiczne. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się zmianę umowy: 1) w przypadku zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, 2) zmianę w zakresie osób nadzorujących wykonanie umowy z obu stron, 3) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) Zmianę terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach, c) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego wstąpi jego następca prawny. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na w/w zmiany w treści umowy, strony winny poinformować się pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdiz.sopot.pl; www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie, Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot pok.11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.