Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Toruń: kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki na wystawę Arena prezentowaną w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca
Numer ogłoszenia: 48203 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu , ul. Wały gen. Sikorskiego 13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6576200, 4714601, faks 056 6210724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki na wystawę Arena prezentowaną w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa transportu dzieł sztuki na wystawę Arena prezentowaną w Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: - załadunek i rozładunek transportowanych dzieł sztuki przez wyspecjalizowaną kadrę ludzi na wszystkich etapach podróży, w tym w miejscu odbioru prac oraz w siedzibie Zamawiającego, - przewóz dzieł sztuki za granicą i na terenie kraju taborem przystosowanym do przewozu dzieł sztuki, - ubezpieczenie dzieł sztuki na czas transportu na wystawę przy uwzględnieniu załadunku oraz rozładunku dzieł sztuki, - kompleksowe załatwienie wszelkich formalności związanych przemieszczeniem dzieł sztuki z Belgii do Polski oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z transportem, - wykonanie pozostałych czynności związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, - koordynację wszystkich w/w czynności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy terminarz transportu ustalony zostanie w terminie bezpośrednio poprzedzającym wykonanie przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.52.00.00 - Usługi agencji transportowych 63.52.40.00 - Usługi przygotowywania dokumentów transportowych 66.51.40.00 - Usługi ubezpieczenia towaru i usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: licencję wspólnotową (w zakresie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy) zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 1414). Zamawiający wyjaśnia, że obowiązek przedłożenia licencji wspólnotowej dotyczy Wykonawców, do których mają zastosowanie przepisy ustawy o transporcie drogowym. Ponadto Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawcy, w odniesieniu do których znajduje zastosowanie ustawa o transporcie drogowym, zamiast licencji wspólnotowej mogą przedłożyć licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców z dnia 5.04.2013 (Dz.U. z 2013, poz. 567) (wprowadzającej do ustawy o transporcie drogowym pojęcie licencji wspólnotowej)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia - tj. transportu dzieł sztuki na trasie międzynarodowej o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto każda (słownie: pięć tysięcy złotych) i obejmujących czynności takie jak: załadunek, rozładunek, transport drogowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym samochodem przystosowanym do przewozu dzieł sztuki o nadwoziu zamkniętym, z dogrzewaną przestrzenią ładunkową. Samochód powinien posiadać odpowiedni system unieruchomienia skrzyń w przestrzeni ładunkowej oraz systemy alarmowe. Ponadto Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia dwóch kierowców oraz możliwość przejazdu kuriera, będącego reprezentantem Zamawiającego uczestniczącym w poszczególnych etapach transportu. Samochód pozostanie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres planowanej usługi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w załadunku, rozładunku, transporcie drogowym dzieł sztuki oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą (i obowiązującą przez cały okres wykonywania zamówienia) polisę OCP krajowe i międzynarodowe, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w zakresie krajowego i międzynarodowego przewozu rzeczy), o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych z zakresem ubezpieczenia rozszerzonym o odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z załadunkiem, rozładunkiem towaru. W przypadku Wykonawców, którzy przy wykonywaniu zamówienia, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegają na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w rozdz. V pkt 3 niniejszej SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zakres ubezpieczenia powinien być rozszerzony o szkody wyrządzone przez podwykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania usługi w przypadku, gdy z uwagi na przedłużenie procedury przetargowej wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe przy zachowaniu najwyższej staranności Wykonawcy, jak również w przypadku zmian terminów udostępnienia dzieł sztuki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie CSW, ul. Wały gen. Sikorskiego 13, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Wały gen. Sikorskiego 13, w Toruniu, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.