Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Warszawa: Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy: GI-BAD-231-9/12
Numer ogłoszenia: 482046 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy: GI-BAD-231-9/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej 130 000 euro, przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Przedmiot zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego, utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego, konserwację urzadzeń biurowych oraz komputerów i urzadzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych, naprawę urządzeń biurowych oraz komputerów i urządzeń pertyferyjnych. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w punkcie 3 SIWZ oraz załączniku nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pobrać ze strony www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy (pisemną lub przesłaną faksem) zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, lub przesyłać na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I Centralne Laboratorium w Poznaniu ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. M. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV Laboratorium Specjalistyczne w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Wykonywanie (półrocznych, rocznych) konserwacji, przeglądów technicznych wraz z ewentualnymi bieżącymi naprawami systemów i urządzeń alarmowo - wizyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.