eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPostępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawyGI-BAD-231-9/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Warszawa: Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy: GI-BAD-231-9/12
Numer ogłoszenia: 482046 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy: GI-BAD-231-9/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o szacowanej wartości poniżej 130 000 euro, przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Przedmiot zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego, utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego, konserwację urzadzeń biurowych oraz komputerów i urzadzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych, naprawę urządzeń biurowych oraz komputerów i urządzeń pertyferyjnych. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w punkcie 3 SIWZ oraz załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pobrać ze strony www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy (pisemną lub przesłaną faksem) zostanie wysłana pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, lub przesyłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I Centralne Laboratorium w Poznaniu ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. M. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV Laboratorium Specjalistyczne w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, szacowana wartość zamówienia poniżej 130 000 euro, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w punkcie 3 SIWZ oraz załaczniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.32.00-7, 50.32.31.00-6, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.