To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Wrocław: Świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego.
Numer ogłoszenia: 48209 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242573 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów o dopuszczalnej maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego na terenie podległym Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendzie Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendzie Powiatowej Policji w Strzelinie, Komendzie Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej, Komendzie Powiatowej Policji w Wołowie i Komendzie Powiatowej Policji w Złotoryi oraz na przewożeniu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę; oznaczenie sprawy 299-046-220/2013/AB. 2. Usługa holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony obejmuje w szczególności: 2.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnością, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. 2.3. Przewozu uszkodzonego pojazdu służbowego do wskazanego miejsca naprawy. 2.4. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. 2.5. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. 2.6. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. 2.7. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. 2.8. Przedstawienie wykaz osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określi sposób łączności z tymi osobami (numer telefonu), wykaz osób stanowi załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. 2.9. Przekazanie zabezpieczonego pojazdu lub części pojazdu na wskazany parking strzeżony, po otrzymaniu protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, sporządzonego przez przyjmującego pojazd lub części pojazdu na parking, w obecności policjanta odpowiedzialnego za zabezpieczenie pojazdu. 2.10. Przekazanie uszkodzonego pojazdu służbowego na wskazane miejsce, po otrzymaniu podpisanego protokółu przekazania pojazdu (wg załącznika nr 4 do Istotnych Postanowień Umowy). 3. Wymagania dotyczące sprzętu używanego przy realizacji usługi. Pojazd przeznaczony do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony odpowiada następującym wymaganiom zamawiającego: 3.1. Pojazd specjalny pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu - pomoc drogowa. 3.2. Pojazd o dopuszczalnej ładowności co najmniej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu; 3.3. Pojazd posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) 3.4. Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późn. zm.) 4. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: 4.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu/miasta Kłodzko: 4.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 100. 4.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 80 km. 4.2. Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu/miasta Strzelin: 4.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 25. 4.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 4.3. Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Środa Śląska: 4.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 110. 4.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 150 km. 4.4. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Wołów: 4.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 30. 4.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 50 km. 4.5. Część 5 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Wrocław: 4.5.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 250. 4.5.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 4.6. Część 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Złotoryja: 4.6.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 45. 4.6.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 5. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. 6. Kod CPV: 50118110-9 - usługi holownicze. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. 8. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu/miasta Strzelin: 4.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 25. 4.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ireneusz Skiba POMOC DROGOWA, PARKING STRZEŻONY
jakie przetargi wygrała firma
Ireneusz Skiba POMOC DROGOWA, PARKING STRZEŻONY
- Pomoc Drogowa Parking Strzeżony Ireneusz Skiba, ul. Stary Wiązów 69, 57-120 Wiązów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3358,00
Oferta z najniższą ceną: 3358,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3358,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Wołów: 4.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 30. 4.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 50 km.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" AUTO HILFE " POMOC DROGOWA WÓJCIK ARTUR
jakie przetargi wygrała firma
" AUTO HILFE " POMOC DROGOWA WÓJCIK ARTUR
- Auto-Hilfe Pomoc Drogowa Artur Wójcik, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 91a, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12175,00
Oferta z najniższą ceną: 12175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12175,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Złotoryja: 4.6.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 45. 4.6.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Auto-Art Joanna Wolniczek,, ul. Legnicka 31, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9300,00
Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.