eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówRekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Knurów: Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych
Numer ogłoszenia: 48215 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11105 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Rekonstrukcja terenu zielonego pomiędzy Al. Lipową - Kapelanów Wojskowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rekonstrukcji terenu zielonego w rejonie Al. Lipowej - Kapelanów Wojskowych o powierzchni ok. 1,18 ha, w tym: 2.1. Ukształtowanie terenu; 2.2. Mechaniczne i ręczne prace agrotechniczne na pow. ok. 1,18 ha; 2.3. Wykonanie cięć pielęgnacyjnych i odmładzających drzew i krzewów; 2.4. Wycinka drzew - 4 szt.; 2.5. Usunięcie części pni drzew wielopniowych (10 drzew) - 36 pni; 2.6. Przesadzenie krzewów żywopłotowych; 2.7. Przeprowadzenie nasadzeń drzew i krzewów; 2.8. Założenie rabat roślin ozdobnych; 2.9. Rozścielenie warstw ziemi żyznej i kompostowej o grubości około 5 cm - ok. 592,7 m3; 2.10. Wykonanie (odtworzenie) trawnika parkowego - pow. ok. 1,05 ha; 2.11. Wykonanie nawierzchni alejek, placów wypoczynkowych oraz nawierzchni pod ławki z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową o powierzchni łącznej ok. 435 m2, w tym: a) wymiana nawierzchni alejki z żużlowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o pow. ok. 230 m2, b) wykonanie alejki w sektorze C o pow. ok. 150 m2, c) wykonanie placów wypoczynkowych oraz nawierzchni pod ławki o pow. ok. 55 m2; 2.12. Ustawienie ławek parkowych - 8 szt; 2.13. Ustawienie koszy na śmieci - 6 szt; 2.14. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych - 3 szt; 2.15. Pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym; 2.16. Montaż słupów oświetleniowych parkowych stalowych, ocynkowanych - 5 szt.; 2.17. Ułożenia kabla oświetleniowego YAKY 4x35mm2 - ok. 382 mb; 2.18. Roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż 5 szt. słupów oświetleniowych betonowych, parkowych, demontaż kabla oświetleniowego ok. 350 m). 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Przedmiar Robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancyjny dla nasadzeń zieleni oraz przesadzonych krzewów wynosi 12 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.10 - Układanie kabli 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH APM Sp. z o. o., ul. Wyglendy 42, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 515869,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297941,93

  • Oferta z najniższą ceną: 297941,93 / Oferta z najwyższą ceną: 622349,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.