Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Dęblin: Modernizacja, przebudowa oraz termomodernizacja budynków dydaktycznych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/9/2012
Numer ogłoszenia: 48216 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, przebudowa oraz termomodernizacja budynków dydaktycznych Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych - numer Zp/pn/9/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) Zadanie I - Przebudowa i termomodernizacja budynku dydaktycznego nr 3 - Wydział Lotnictwa - element: przebudowa w zakresie robót wewnętrznych. Zakres robót: roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, opomiarowanie budynku, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz do obowiązujących przepisów ppoż., zagospodarowanie terenu przyległego do budynku Patio poprzez wymianę nawierzchni układu komunikacyjnego. b) Zadanie II - Modernizacji budynku dydaktycznego nr 2 - Wydział Lotnictwa - element: modernizacja 3 sal dydaktycznych wraz z zapleczem oraz wykonanie wentylacji mechanicznej. Zakres robót: roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, opomiarowanie części budynku, dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz do obowiązujących przepisów ppoż. 2) szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i w wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Budynek nr 2, Budynek nr 3 - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego; 3) zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent; 4) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę; 5) umowa będzie zawarta na całość robót, na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez Wykonawcę; 6) Wykonawca wypełni wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których żadne ceny nie są wpisane przez oferenta, nie zostaną zapłacone po wykonaniu prac i będzie uznane, że zostały pokryte przez inne ceny w przedmiarze robót; 7) w kosztach ogólnych budowy należy przewidzieć usługi geodezyjne; 8) Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane; 9) rozpoczęcie robót (przekazanie terenu budowy) przewidziane jest w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy; 10) rodzaj zamówienia: roboty budowlane; 11) kod numeryczny CPV: 45000000-7 - roboty budowlane; 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach; 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. Istnieje ewentualność, iż budynek będzie musiał być remontowany dwoma etapami: każda kondygnacja oddzielnie lub skrzydłami wschód - zachód. UWAGA: W przypadku użycia w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze, nazwy producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i urządzeń, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały, urządzenia o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykazem robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły odbioru lub referencje). Należy wykazać co najmniej: a) 3 przedsięwzięcia budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, remoncie lub budowie zawierającej takie elementy jak: wykonanie (wymiana) instalacji c. o., wod-kan, elektrycznej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, posadzek, wykładzin termozgrzewalnych oraz sufitów podwieszanych kasetonowych. Łączna wartość robót minimum 4 000 000,00 zł brutto za jedno przedsięwzięcie (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej: a) personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami tj. po jednej osobie w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (z doświadczeniem minimum 5 lat); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (z doświadczeniem minimum 5 lat); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (z doświadczeniem minimum 5 lat); Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności - (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do oferty) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: - oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimalną kwotę 3 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty muszą być dołączone: - wypełniony Formularz ofertowy z załącznikami; - wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7 SIWZ; - wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; - pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; - Wykonawca dołączy do oferty zestawienie kosztorysów ofertowych wraz z kosztorysami (ryczałtowo - ilościowymi) skróconymi poszczególnych branż łącznie z tabelami elementów scalonych; ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH Lp., Nazwa kosztorysu, Cena netto [zł]. 1. Roboty budowlane 2. Instalacja wodna 3. Instalacja kanalizacyjna 4. Instalacja C. O. 5. Wentylacja mechaniczna 6. Klimatyzacja 7. Instalacja elektryczna 8. Instalacja komputerowa 9. Zagospodarowanie terenu. RAZEM:. - potwierdzenie wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wartość robót przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysu ofertowego pod warunkiem, że wykazany wzrost obmiaru jest w zakresie przedmiotu umowy (kosztorysu ofertowego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi stosowny protokół na roboty dodatkowe, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do aktualizacji wartości umownej w drodze aneksu do niniejszej umowy. Skutki finansowe nieprzestrzegania powyższego zapisu obciążają Wykonawcę; 2) W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie przewidzianych w kosztorysie ofertowym, a ujętych w projekcie budowlanym, które wystąpiły w trakcie remontu, Wykonawca może przystąpić do ich wykonania tylko po uprzednim uzgodnieniu tego z Zamawiającym w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W tym przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie obliczone według wskaźników cenotwórczych przyjętych w kosztorysie ofertowym (R, Kp, Z). Ceny materiałów i pracy sprzętu nie mogą przekroczyć cen średnich publikowanych w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu wbudowania i odpowiednio z okresu pracy sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, 08-521 Dęblin, ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 22, I piętro pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, 08-521 Dęblin, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, kancelaria jawna - pok. nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- "Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 66/24/P"
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Dostawa stanowiska do wytwarzania kompozytów metoda pre-preg
- Sukcesywne dostawy napoi bezalkoholowych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.