eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów na temat identyfikacji produktów tradycyjnych i regionalnych Smaki Ziemi Łódzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Łódź: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów na temat identyfikacji produktów tradycyjnych i regionalnych Smaki Ziemi Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 48229 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów na temat identyfikacji produktów tradycyjnych i regionalnych Smaki Ziemi Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie warsztatów na temat identyfikacji produktów tradycyjnych i regionalnych Smaki Ziemi Łódzkiej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ (Projekt umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż należycie wykonali (tj. zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 eventów o charakterze kulinarnym, w tym przynajmniej jeden o wartości nie mniejszej niż 180 tys. zł brutto. Przy ocenie spełniania warunków udziału zamawiający za Event (ang. wydarzenie) - uzna wydarzenia lub festiwale lub pikniki lub jarmarki lub inne imprezy o charakterze artystyczno - rozrywkowym. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi obejmujące swym zakresem co najmniej 60 godzin szkoleń dla przedstawicieli organizacji pozarządowych lub niesformalizowanych grup działających w sferach pożytku publicznego obejmujących zagadnienia funkcjonowania organizacji pozarządowych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych usług, znajdowały się również usługi potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. III.3.2;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 3. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8, 90 - 051 Łódź, pok. 407, piętro IV.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze , al. Piłsudskiego 8, 90 - 051 Łódź, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. TERMINY: Warsztaty nt. identyfikacji produktów tradycyjnych i regionalnych SMAKI ZIEMI ŁODZKIEJ zostaną przeprowadzone w dniu 16 czerwca 2013 roku na terenie Rynku Manufaktury w Łodzi, przy ul. Karskiego 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się w niżej wymienionych terminach do: -wykonania prac montażowych na terenie Rynku Manufaktury w terminie 15-16.06.2013 r., w godzinach 22.00 - 6.00; -przygotowania w uzgodnieniu z Zamawiającym scenariusza imprezy i czuwanie nad jego realizacją. Scenariusz imprezy zostanie przekazany do Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy; -organizacji konkursu na najlepszy zespół folklorystyczny FOLK-NUTA, Zamawiający przekaże harmonogram oraz zasady konkursu nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy; -organizacji konkursu na najlepszą potrawę regionalną SMACZNE ŁÓDZKIE. Zamawiający przekaże harmonogram oraz zasady konkursu nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy; -przedstawienia Zamawiającemu kandydatur konferansjerów wraz z dokumentami potwierdzającymi prowadzenie imprez/eventów nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem warsztatów; -w dniu 14 czerwca 2013 roku, w godzinach 12.00-15.00, pobrania z siedziby Zamawiającego i dostarczenia do magazynu mieszczącego się na Rynku Manufaktury 4 banerów i 2 roll-upów, nagród, publikacji oraz gadżetów reklamowych. - dniu 17 czerwca 2013 roku w godzinach 8.00-15.00 zorganizowania transportu 4 banerów i 2 roll-upów do siedziby Zamawiającego; -zapewnienia pomieszczenia o powierzchni co najmniej 20 m2 usytuowanego na Rynku Manufaktury służącego jako magazyn podczas trwania warsztatów. Magazyn zostanie udostępniony Zamawiającemu w dniu 14 czerwca 2013 roku, najpóźniej o godzinie 12.00; -wykonania 20-minutowego reportażu z imprezy. Nagrany reportaż zostanie przekazany Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu warsztatów. - ogłoszenia w gazecie o zasięgu lokalnym na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy: 2 wydania poniedziałkowe (3 i 10 czerwca), 2 wydania piątkowe (7 i 14 czerwca), 1 wydanie środowe (12 czerwca) i 1 wydania sobotnie (15 czerwca) - łącznie 6 ogłoszeń. 3 z ogłoszeń na 1/3 stron, pozostałe 3 na 1/2 strony, kolorowe. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt ogłoszenia do akceptacji nie później niż 25 dni przed rozpoczęciem imprezy; -ogłoszenia w mediach lokalnych - radio: w tym objęcie przez radio o zasięgu lokalnym patronatu medialnego nad imprezą, wyprodukowanie 30 sekundowego spotu reklamowego o treści uzgodnionej z Zamawiającym oraz wyemitowanie wyprodukowanego spotu 35-krotnie na antenie radia: codziennie 5 spotów przez 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wyprodukowany spot, nie później niż na 25 dni przed rozpoczęciem imprezy. Zamawiający dokona akceptacji spotu w terminie 5 dni od dnia przedstawienia spotu do akceptacji. Nagranie spotu, sporządzone na płycie DVD Wykonawca doręczy Zamawiającemu nie później niż 18 dni przed rozpoczęciem imprezy; -ogłoszenia w mediach lokalnych - telewizja: w tym objęcie przez telewizję o zasięgu lokalnym patronatu medialnego nad imprezą, wyprodukowanie 30 sekundowego spotu reklamowego o treści uzgodnionej z Zamawiającym oraz wyemitowanie wyprodukowanego spotu 14-krotnie na antenie telewizji: codziennie 2 spoty przez 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wyprodukowany spot, nie później niż na 25 dni przed rozpoczęciem imprezy. Nagranie spotu, sporządzone na płycie DVD Wykonawca doręczy Zamawiającemu nie później niż 18 dni przed rozpoczęciem imprezy. W dniu imprezy, na antenie telewizji wyemitowane zostaną co najmniej dwa wejścia na żywo w godzinach 12.00-19.00, łączny czas emisji wejść na żywo to 15 minut. Harmonogram wejść na żywo, po uprzednim ustaleniu go z Zamawiającym, zostanie mu przekazany najpóźniej 18 dni przed warsztatami. W terminie 3 dni po zakończeniu warsztatów nagrania z wejściami na żywo zostaną przekazane Zamawiającemu na płycie DVD; -rozesłania materiałów informacyjnych wraz z programem warsztatów do prasy lokalnej i portali internetowych, nagłośnienie imprezy w mediach. Treść materiałów informacyjnych zostanie przekazana Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed jej rozesłaniem; -przygotowania raportu medialnego po zakończeniu imprezy i przekazanie go Zamawiającemu w terminie 5 dni od zakończenia warsztatów. -przekazania Zamawiającemu do akceptacji projektu graficznego plakatu w terminie 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Po zaakceptowaniu projektu plakatu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu proof plakatu w celu akceptacji odpowiednio wcześniej przed wydrukiem; -uprzątnięcia rozwieszonych plakatów po warsztatach najpóźniej do dnia 22 czerwca 2013 roku; -zaproszeń wraz z kopertami (ilość 200 sztuk): wymiary szerokość 180 mm, wysokość 210 mm, po złożeniu 180 mm x 105 mm, papier 300 g/m2, kreda matowa, pełen kolor (CMYK), składane. Wykonawca przekaże projekt graficzny zaproszenia do akceptacji Zamawiającego w terminie 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Gotowe zaproszenia zostaną przekazane do siedziby Zamawiającego w terminie 23 dni przed rozpoczęciem warsztatów; -broszur informacyjnych z programem imprezy, mapką lokalizacyjną, listą podmiotów i osób wystawiających się oraz krótką informacją o potrawach przyrządzanych przez uczestników podczas warsztatów wraz opisem ich przygotowania (6 000 sztuk): wymiary A5: 210 mm x 148 mm, 20 stron, papier 120 g/ m2, kreda matowa, pełen kolor (CMYK). Projekt graficzny broszur zostanie przekazany Zamawiającemu do akceptacji w terminie 20 dni przed rozpoczęciem imprezy. Całość nakładu zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni przed imprezą; -6 czeków o wymiarach 500 mm x 800 mm z kwotami wygranych w konkursie FOLK-NUTA, do których projekt graficzny Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 20 dni przed warsztatami. Zatwierdzone czeki zostaną wydrukowane na papierze o gramaturze minimum 300 g/ m2, kreda matowa, pełen kolor (CMYK) i dostarczone do siedziby Zamawiającego co najmniej 7 dni przed warsztatami; -9 dyplomów dla laureatów konkursów SMACZNE ŁÓDZKIE, FOLK-NUTA i mała FOLK-NUTA w formacie A4, gramatura papieru minimum 300 g/ m2, kreda matowa, pełen kolor (CMYK). Projekt dyplomów zostanie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 20 dni przed warsztatami w celu akceptacji. Wydrukowane dyplomy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego co najmniej 7 dni przed warsztatami; -podziękowań za udział w warsztatach w formacie A4, gramatura papieru minimum 300 g/ m2, kreda matowa, pełen kolor (CMYK) w ilości 50 sztuk. Projekt podziękowań zostanie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 20 dni przed warsztatami w celu akceptacji. Wydrukowane podziękowania zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego co najmniej 7 dni przed warsztatami; -gadżetów promocyjnych z logiem imprezy. Rozmieszczenie logotypów na gadżetach zostanie przedstawione Zamawiającemu najpóźniej 30 dni przed warsztatami. Wykonawca dostarczy wykonane gadżety (oprócz balonów, które zostaną dostarczone na Rynek Manufaktury w dniu odbywania się warsztatów) do siedziby Zamawiającego najpóźniej 5 dni przed warsztatami..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.