eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górniczaświadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIER dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Dąbrowa Górnicza: świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIER dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 48250 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIER dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIER dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej. 2.Zamawiający planuje do końca 2010 roku przeszkolić w ww. zakresie minimum 40 osób bezrobotnych w kilku edycjach, począwszy od miesiąca marca 2010 roku. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 100% ceny podanej w formularzu ofertowym. 3.Edycje szkolenia będą zlecane przez Zamawiającego do końca 2010 roku w ramach potrzeb. 4.Na jedną edycję szkolenia Zamawiający zobowiązuje się skierować nie mniej niż 10 osób bezrobotnych. 5.Szkolenie obejmować ma 240 godzin zegarowych w tym 150 godzin zegarowych praktycznych. 6.Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku a łączna liczba godzin na szkoleniu w tygodniu nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych i większa niż 40 godzin zegarowych. 7.Godzina zegarowa praktyczna szkolenia liczy 60 minut a godzina zegarowa teoretyczna szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 8.Każda edycja szkolenia musi być przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi zawierać następujące zagadnienia: podstawy obsługi komputera, obsługa programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej, zasady organizacji gospodarki magazynowej, obsługa programu Symfonia - Handel, obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wymiana butli gazowej. 9.Zagadnienie - obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wymiana butli gazowej - musi być przeprowadzone w oparciu o program certyfikowany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. 10.Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Dąbrowy Górniczej. 11.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, b)Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne z wykorzystaniem komputera i kasy fiskalnej w sali, w której każdy uczestnik będzie miał samodzielne stanowisko komputerowe i samodzielne stanowisko obsługi kasy fiskalnej - przy jednym stanowisku jeden uczestnik, c)Wykonawca zobowiązany jest posiadać do przeprowadzenia zajęć praktycznych z obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym co najmniej dwa wózki, d)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. e)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne (kawa, herbata, napoje zimne), f)Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom wiedzy uczestników szkolenia, g)Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia, h)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1. 2. program szkolenia zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych (wymienione w pkt III.8 SIWZ) oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia uwzględniający opis przebiegu egzaminu sprawdzającego poziom wiedzy uczestników szkolenia, - miejsce szkolenia - dokładny adres gdzie będą się odbywały zajęcia teoretyczne i praktyczne, - opis sposobu sprawowania nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, - informację na temat zaangażowania instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, 3. program zagadnienia - Obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wymiana butli gazowej certyfikowany przez ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach 4. harmonogram edycji szkolenia na miesiąc marzec 2010 r., 5. preliminarz kosztów szkolenia, z którego wynikać będzie koszt przeszkolenia jednej osoby oraz koszt osobogodziny, 6. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 7. opis miejsca przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych) wraz z informacją o dostosowaniu ilości i jakości pomieszczeń (w tym zaplecza socjalnego) oraz wyposażenia w sprzęt do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia, 8. wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych, a w przypadku gdy wpis dokonany został przed 2010 rokiem również potwierdzenie aktualizacji wpisu na rok bieżący

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 30
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza Pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza Kancelaria - pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.