eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczOrganizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Szkolenie Aktywne poszukiwanie pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Wałcz: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Szkolenie Aktywne poszukiwanie pracy.
Numer ogłoszenia: 48252 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz , ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2580065, faks 0-67 2580065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.walcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Szkolenie Aktywne poszukiwanie pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Aktywne poszukiwanie pracy - 20 osób 10 spotkań x 4 h [ 3h zajęć grupowych - 1h zajęć indywidualnych ] Tematyka szkolenia: 1. Poszukiwanie pracy - kto i jak może pomóc nam wejść na rynek pracy [ instytucje rynku pracy, zasady pośrednictwa pracy] 2. ABC poszukiwania pracy - metody rekrutacji - analiza ofert pracy - etapy rekrutacji 3. Dokumenty aplikacyjne - CV - charakterystyka i zasady tworzenia - list motywacyjny - charakterystyka i zasady tworzenia - analiza przykładowego CV i listu motywacyjnego w celu uświadomienia najczęściej popełnianych błędów - ćwiczenia praktyczne - opracowanie dokumentów aplikacyjnych uczestników 4. Rozmowa kwalifikacyjna - przygotowanie do rozmowy - rola i znaczenie autoprezentacji - etapy rozmowy kwalifikacyjnej - negocjowanie warunków zatrudnienia - zakończenie rozmowy - ćwiczenia praktyczne - rozmowy kwalifikacyjne uczestników 5. Praca za granicą - poszukiwanie pracy za granica - jak analizować oferty pracy od zagranicznych pracodawców - szanse i zagrożenia pracy za granicą - gdzie szukać pomocy za granicą [ w razie problemów z pracą] Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do soboty, w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w soboty w godzinach od 09.00 do 15.00 w salach szkoleniowych wskazanych przez Wykonawcę [znajdującymi się na terenie miasta Wałcz]. b) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sale szkoleniowe, sprzęt multimedialny na zajęcia - w razie potrzeby. c) Godzina szkoleniowa/konsultacyjna równa jest jednostce lekcyjnej (tj. 45 min). Przerwy nie są wliczane do wymiaru godzin określonych w ramach poszczególnych Zadań. d) Serwis kawowy w trakcie zajęć grupowych (tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy) w trakcie Zadań zapewnia Wykonawca. e) Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). f) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi dyplom ukończenia szkolenia. g) Zamawiający wymaga, żeby działania miały charakter zamknięty i będą w nich uczestniczyli tylko i wyłącznie Uczestnicy projektu kierowani przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości organizacji zadań otwartych, ogólnodostępnych. h) Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji szkolenia przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. i) Odbiór wykonania poszczególnych Zadań zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów: - listy obecności za każdy dzień zajęć, potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 40 zdjęć na płycie CD-R . Wszystkie dokumenty mogą być przedłożone jako oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. j) Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak program szkolenia, szczegółowy harmonogram) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. k) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. l) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. m) Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi uczestników oraz salę dla dzieci, podczas zajęć grupowych uczestników. Dzieci w wieku: 2 - 13, ilość dzieci: maksymalnie 20. n) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie następujących celów projektu: Szkolenie Aktywne poszukiwanie pracy Poprawa dostępu do rynku pracy 80% uczestników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 SIWZ, oraz dołączy do oferty oświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w pkt 10 ppkt 5 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 SIWZ oraz dołączy do oferty wykaz wykonanych usług: - usługę/i w zakresie realizacji warsztatu/ów i/lub szkolenia/eń i/ współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, w których łącznie wzięło udział co najmniej 20 osób; na Załączniku Nr 7, o którym mowa w pkt 10 ppkt 2 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 SIWZ oraz dołączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt.10 ppkt 4 SIWZ i wykaz osób, o którym mowa w pkt 10 ppkt 3 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje: - co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie wyższe oraz 3 lata doświadczenia w pracy jako doradca zawodowy w ciągu ostatnich 5 lat - na Załączniku Nr 4; - co najmniej 2 osobami, posiadającymi wykształcenie pedagogiczne lub psychologiczne oraz udokumentowaną praktykę w opiece nad dziećmi/grupą dzieci oraz 2 lata doświadczenia w pracy pedagoga w ciągu ostatnich 5 lat - na Załączniku Nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w pkt 10 ppkt 1 SIWZ oraz przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadanym Wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.Istotne postanowienia zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. II.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: A. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: - dopuszcza się możliwość zwiększenia liczby godzin, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca do spełnienia założonych celów oraz zmniejszenia liczby osób skierowanych do udziału w szkolenia w przypadku braku zapotrzebowania ze strony uczestników projektu - nie więcej, niż o 4 osoby. W powyższych przypadkach wynagrodzenie Wykonawcy za realizację Zadania ulegnie zmniejszeniu/zwiększeniu, stosownie do liczby osób skierowanych i/lub godzin świadczenia usług. Zmniejszenie nastąpi na podstawie ceny brutto za jednostkę podaną w załączniku do formularza ofertowego. B. Zmiana osób wykonujących zamówienie: - zmiana osoby/osób, która/które będzie/będą uczestniczyła/uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia może być dokonana przez Wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego na min. 3 dni przed realizacją szkolenia lub w szczególnych przypadkach w dniu ich realizacji. Przedmiotowa zmiana może być dokonana pod warunkiem, że zostaną spełnione wymagania określone w pkt. 9 ppkt. II lit. C) SIWZ, a Zamawiający wyrazi na nią zgodę. Zmiana osoby w tym trybie nie stanowi zmiany osoby i nie wymaga aneksu, - niezależnie od powodów wskazanych w pkt 20 strony mogą odstąpić od umowy na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym i Ustawie Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.walcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Nowomiejska 4, 78 - 600 Wałcz pok. 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Nowomiejska 4, 78 - 600 Wałcz pok. 16 lub 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Druga Szansa współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.