eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie szkoleń i usługi doradcze usprawniające funkcjonowanie biura obsługi klienta w ramach projektu Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Wrocław: Przeprowadzenie szkoleń i usługi doradcze usprawniające funkcjonowanie biura obsługi klienta w ramach projektu Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Numer ogłoszenia: 482554 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389744 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna, pl. Solny 14, 50-062 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 783 53 10, faks 71 783 53 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i usługi doradcze usprawniające funkcjonowanie biura obsługi klienta w ramach projektu Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie szkoleń: a. Szkolenie: profesjonalna relacja klient - urzędnik (łącznie do 130 osób). b. Szkolenie: Rozwiązywanie konfliktów w urzędzie (łącznie do 10 osób) c. Szkolenie: Metody i techniki zapewnienia jakości i poprawy efektywności dla administracji w odniesieniu do systemu zarządzania jakością (łącznie do 30 osób). d. Praktyczne warsztaty doskonalące: Zastosowanie metod i technik zapewnienia jakości i poprawy efektywności dla administracji w odniesieniu do systemu zarządzania jakością (łącznie do 20 osób). e. Szkolenie: Kaizen w biurze i organizacja pracy własnej urzędnika jako element doskonalenia organizacji (łącznie do 10 osób). f. Praktyczne warsztaty doskonalące: Kaizen w biurze i organizacja pracy własnej urzędnika jako element doskonalenia organizacji (łącznie do 20 osób). 2. Opracowanie i aktualizacja standardu/kodeksu postępowania z klientem - konsultacje, doradztwo dla SP Kamienna Góra i SP Milicz W ramach opracowania standardu wykonawca będzie zobowiązany do: a. przeprowadzenia audytu wstępnego urzędu pod kątem standardu postępowania z klientem (zakres funkcjonowania, aktualność dokumentacji), b. zdefiniowania struktury organizacyjnej i opisanie zadań w biurze obsługi klienta, c. zdefiniowania pożądanych postaw pracowniczych, d. określenia standardów w zakresie obsługi klienta (w tym organizacyjne, informacyjne i komunikacyjne, wizerunkowe), e. określenia standardów obsługi klientów niepełnosprawnych, f. określenia standardów obsługi klientów trudnych. Łącznie dla dwóch urzędów nie mniej niż 30 godzin konsultacji. W ramach aktualizacji standardu wykonawca będzie zobowiązany do: a. przeprowadzenia audytu wstępnego z diagnozy funkcjonowania standardu obsługi klienta (raport z analizy), b. aktualizację funkcjonującego standardu postępowania z klientem. Łącznie nie mniej niż 10 godzin konsultacji dla każdego z dwóch urzędów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, poddziałanie 5.2.1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Quality Progress, ul. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140881,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64795,90

  • Oferta z najniższą ceną: 64795,90 / Oferta z najwyższą ceną: 64795,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.