To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48260 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Gowarczów: Budowa budynku użyteczności publicznej - Ośrodek Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5170-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gowarczów, krajowy numer identyfikacyjny
67022368100000, ul.
pl. XX-lecia
1,
26225
Gowarczów, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
48 6724037, 6724022, faks
48 6724744, 6724037 w. 24, e-mail
gowarczow@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): gowarcz@o2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku użyteczności publicznej - Ośrodek Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZW.271.2.2017.MD
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa ośrodka zdrowia w Gowarczowie na działkach nr 1142, 1157/1,1157/2, 1158/1, 1158/2, 1159/2, 1162/5 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opis przedmiotu zamówienia: ? budowę budynku użyteczności publicznej - ośrodek zdrowia, ? budowę wiaty śmietnikowej na odpady stałe przystosowanych do wywozu zorganizowanego na wysypisko śmieci zlokalizowanego na utwardzonym placu, ? budowę zjazdu publicznego, ? budowę parkingu na samochody osobowe - 40 szt. w tym 3 sztuki dla niepełnosprawnych z kostki betonowej, ? utwardzenie terenu kostką betonową na podbudowie pod potrzeby dróg i dojść wewnętrznych, placów, itp., ? budowę sieci elektroenergetycznej oświetlenia zewnętrznego o napięciu znamionowym do 1 kV, ? budowę instalacji zewnętrznej zalicznikowej energetycznej, ? budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci gminnej wraz instalacją zewnętrzną, ? rozbudowę przyłącza wodociągowego z istniejącej sieci gminnej, ? budowę instalacji zewnętrznej zalicznikowej gazowej, ? montaż typowych ławek i koszy zewnętrznych, Budynek murowany, dwukondygnacyjny, poddasze częściowo użytkowane - pozostała część to strych nieużytkowy o wymiarach maks. 35,50m/25,45m. Strop Teriva 6.0 i Teriva 8.0, częściowo żelbetowy wylewany na budowie. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką na łatach drewnianych. Budynek niski, wysokość budynku do kalenicy 8,35m. W budynku znajdować się będzie pomieszczenie rezerwowe, które docelowo wykorzystane zostanie pod potrzeby apteki ogólnodostępnej, przychodnia dla dorosłych i dzieci z częścią rehabilitacyjną. Dostęp dla osób niepełnosprawnych do budynku za pośrednictwem podjazdów dla niepełnosprawnych. W przychodni dla dzieci znajdować się będzie gabinet lekarza, gabinet zabiegowy, poczekalnia dla pacjentów, WC oraz wiatrołap z miejscem dla wózków. W przychodni dla dorosłych znajdować się będzie 6 gabinetów (w tym gabinet stomatologa, ginekologa połączony bezpośrednio z toaletą, zabiegowy i pielęgniarki środowiskowej). Przewidziano także część rehabilitacyjną, pomieszczenia do kinezyterapii i fizykoterapii z zastosowaniem szatni połączonej pośrednio z pomieszczeniem WC z natryskiem dla pacjentów w tym niepełnosprawnych wspólnej dla kobiet i mężczyzn. Przy części rehabilitacyjnej wydzielono ponadto dyżurkę dla pracownika obsługującego tą część przychodni. Oprócz tego w budynku znajdować się pomieszczenie biurowe, gospodarcze oraz kotłownia gazowa (gaz ziemny) z niezależnymi wejściami, magazyn na sprzęt rezerwowy, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie na odpady medyczne z miejscem na brudną bieliznę. Miejsce na czystą bieliznę wydzielono w korytarzu (będzie ona przechowywana w szafie). Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy 778,2m2 - powierzchnia użytkowa 739,9m2 - kubatura 5534m3 Przedmiotowy budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - wodociągowa - zimna i ciepła woda użytkowa - kanalizacji sanitarnej - centralnego ogrzewania z kotłowni własnej zasilanej gazem ziemnym - elektryczne silnoprądowe - elektryczne niskoprądowe i teleinformatyczne tj. instalacja systemu dozoru wizyjnego CCTV, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja systemu sygnalizacji pożaru - odgromowa Wiata śmietnikowa drewniana, jednokondygnacyjna o wymiarach maks. 4,0m/3,0m. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachą dachówkową na łatach drewnianych. Budynek niski, wysokość wiaty śmietnikowej do kalenicy 3,53m. Wiata śmietnikowa będzie przeznaczona do przechowywania pojemników na odpady stałe które będą wytwarzane w ośrodku zdrowia. Powierzchnia zabudowy 14,0m2, powierzchnia użytkowa 13,8m2, kubatura 46m3 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż. wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy, 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego, c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty malarskie, glazurnicze, posadzkarskie, termoizolacyjne oraz roboty dot. instalacji i sieci: wod-kan., c.o. i wentylacyjnych, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45215100-8
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45311100-1,
45333000-0,
45331100-7,
45233120-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa budynku użyteczności publicznej - Ośrodek Zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2113326.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2388657,59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.