eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Ochrona Targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Konin: Ochrona Targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie
Numer ogłoszenia: 482768 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423870 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ochrona obiektów i obszarów targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7 w Koninie, na których w godzinach określonych przez ,,Regulamin targowiska,, przebywają ludzie, realizowanej w formie ochrony aktywnej tj.: a) w dni powszednie przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego; b) w soboty przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego; c) w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 07:00 do godz.07:00 pierwszego dnia powszedniego po ww dniach; 2. Pracą zespołu kieruje kierownik. Osoby wykonujące ochronę pełnią służbę, o której mowa w pkt 1 powyżej, w mundurach z emblematami Wykonawcy i widocznym napisem o treści OCHRONA, wyposażeni w urządzenia łączności bezprzewodowej służące do komunikowania się między sobą oraz kierownikiem zespołu. 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) stała obserwacja obiektów i urządzeń objętych ochroną, poprzez obchody chronionego terenu i TV przemysłową ,,monitoring,, , zgodnie z opracowanym harmonogramem obchodów ustalonym przez Zamawiającego; b) ochrona przed włamaniem do obiektu objętego ochroną, a w szczególności: - ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; - wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; c) przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności: - stosowania środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie; - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia pracowników Zamawiającego, osób wykonujących pracę zarobkową oraz kupujących na terenie chronionego obiektu, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji; d) stała kontrola zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych obiektu; e) stała kontrola oświetlenia zewnętrznego obiektu oraz jego ogrodzenia; f) stała kontrola stanu zagrożenia pożarowego, a w przypadku zaistnienia zdarzenia powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej w czasie nie dłuższym niż 3 min. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki, jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie; g) stały kontakt z kierownictwem obiektu lub osobą przez niego upoważnioną; h) stały kontakt z dowódcą zabezpieczenia obiektu; i) kontrola ruchu samochodowego i towarowego na terenie obiektu chronionego- w godzinach pracy targowiska ustalonych w regulaminie targowiska; j) uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia; k) informowanie kierownictwa obiektu o powstałych nieprawidłowościach; l) w przypadku zaistnienia włamania, kradzieży lub dewastacji natychmiastowe zawiadamianie Policji; m) podejmowanie działań w przypadku zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas przybycia grupy i reakcji do 15 min (o ile nie wystąpią uzasadnione przeszkody wydłużające) lub za pomocą wezwanych stosownych organów; n) podejmowanie działań minimalizujących straty materialne spowodowane zaistnieniem awarii sieci i instalacji wod-kan oraz instalacji elektrycznej, a w szczególności: - znajomość lokalizacji zaworu głównego sieci wodociągowej i głównego wyłącznika energii elektrycznej; - natychmiastowe powiadamianie Kierownika lub pracownika Targowiska Miejskiego o zaistniałym zdarzeniu; o) wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki, jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie. 4. Na czas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zainstaluje na terenie chronionego obiektu elektroniczny system kontroli pracy wartownika składający się z min. 7 punktów kontrolnych i 1 czytnika. Montaż systemu nastąpi w terminie 7 dni od daty przejęcia obowiązków. 5. System, o którym mowa w pkt 4 stanowi własność Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wydruków z centrali systemu dokumentujące godziny i częstotliwość realizowanych obchodów w cyklu siedmio dniowym oraz na każde żądanie Zamawiającego. 7. Wykonawca opracuje ,,Regulamin pracy wartownika,, , który należy umieścić w widocznym miejscu w pomieszczeniu portierni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEMIDA GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kaliska 35, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57190,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64235,52

  • Oferta z najniższą ceną: 63155,09 / Oferta z najwyższą ceną: 70342,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.