Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Skoczów: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów z zastosowaniem 3 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie.
Numer ogłoszenia: 48283 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 487 49 43, 487 49 44, faks 33 487 49 43, 487 49 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów z zastosowaniem 3 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów, w trzech technologiach, z których każda stanowi osobne zadanie: Część I - zadanie nr 1 - remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco - powierzchnia ok. 5 300 m2, Część II - zadanie nr 2 - powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów - powierzchnia ok. 3 400 m2, Część III - zadanie nr 3 - remont dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej - powierzchnia ok. 460 m2. Poszczególne technologie zostały podzielone na elementy, które stanowią charakterystykę zakresu robót przewidzianych do wykonania. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: szczegółowy zakres prac określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dróg i chodników objętych remontami oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą posłużyć mu do najlepszego przygotowania oferty a następnie wykonania zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu przetargowym nie wymaga się wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części I: dwóch robót budowlanych o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania; b) dla części II: dwóch robót budowlanych o wartości min. 90 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania; c) dla części III: dwóch robót budowlanych o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. Potwierdzeniem spełniania w/w warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 5 do SIWZ) Informacja o wykonanych robotach budowlanych w ostatnich 5 latach wraz z załączeniem dokumentów od dwóch zamawiających (wskazanych w załączniku nr 5) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz o przynależności tej osoby do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie oświadczenia o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz o przynależności tej osoby do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), c) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności przy wystąpieniu warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, b) zawieszenia robót, c) siły wyższej, d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, e) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, f) miejscowej zmiany technologii prowadzenia robót w przypadku robót zabezpieczających, towarzyszących lub odtworzeniowych w sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych trudnych warunków, g) ustawowej zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów, w trzech technologiach, z których każda stanowi osobne zadanie: Część I - zadanie nr 1 - remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco - powierzchnia ok. 5 300 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów, w trzech technologiach, z których każda stanowi osobne zadanie: Część II - zadanie nr 2 - powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów - powierzchnia ok. 3 400 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów oraz dróg gminnych i chodników w obszarze Gminy Skoczów, w trzech technologiach, z których każda stanowi osobne zadanie: Część III - zadanie nr 3 - remont dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej - powierzchnia ok. 460 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.