Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Jaworzno: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa miejskiego
i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna.
Numer ogłoszenia: 48293 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, faks 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa miejskiego i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa miejskiego i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na pielęgnacji zieleni o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każda; Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej sprawnymi narzędziami i urządzeniami takimi jak: a)samochód do obsługi terenów zielonych i wywozu odpadów o ładowności nie większej niż 3,5 tony - min. 1 szt.; b)samochód lub ciągnik z przyczepą do wywozu odpadów powyżej 3,5 tony - min. 1 szt.; c)kosiarka rotacyjna - min. 1 szt.; d)rębarka do gałęzi - min. 1 szt; e)piła spalinowa - min. 3 szt.; f)nożyce spalinowe - min. 4 szt.; g)wykaszarka spalinowa - min. 5 szt. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże się dysponowaniem minimum 6 osobami, w tym: a)2 osobami dozoru technicznego z uprawnieniami w zakresie gospodarki terenami zielonymi (kadra techniczna kierownictwa musi posiadać kwalifikacje ukończenia szkoły średniej lub wyższej o profilu ogrodniczym lub architektury terenów zielonych, tj. inżynier ogrodnik, technik ogrodnik, lub studiów podyplomowych projektowania i utrzymania terenów zieleni); b)1 osobą z uprawnieniami w zakresie pielęgnacji drzew; c)1 osobą posiadającą ukończone szkolenie w zakresie podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.); d)2 osobami z uprawnieniami pilarza drzew ozdobnych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2.Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy dla całości zadania - opracowanie na podstawie przedmiaru, z zestawieniem materiału i sprzętu oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji. Wykonawca, który wygra przetarg dostarczy do zamawiającego drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego. Rozliczenie robót dokonywane będzie w oparciu o kosztorysy powykonawcze, opracowane na podstawie wskaźników cenotwórczych kosztorysu ofertowego zatwierdzone przez osobę prowadzącą z ramienia tut. Urzędu. 4.Oświadczenie, iż w przypadku wygrania przetargu Wykonawca wystąpi do tut. Urzędu o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów komunalnych, w tym odpadów o kodzie 200301 - niesegregowane odpady komunalne, 200303 - odpady z oczyszczania ulic i placów (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa odczynników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - uzupełnienie"
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12" w ramach zadania inwestycyjnego Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 7
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.