To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Oświęcim: Dostawa artykułów żywnościowych do Hotelu Olimpijskiego - Internatu, ul. Chemików 2a 32-600 Oświęcim w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 48306 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 528054 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Legionów 15, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8434339, faks 033 8434727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Hotelu Olimpijskiego - Internatu, ul. Chemików 2a 32-600 Oświęcim w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Hotelu Olimpijskiego - Internatu, ul. Chemików 2a 32-600 Oświęcim w 2013 roku. CPV 03100000-2, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15810000-9, 03200000-3, 15100000-9 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I zamówienia: Dostawa Pieczywa zgodnie z załącznikiem nr 1 Część II zamówienia: Dostawa Mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 2 Część III zamówienia: Dostawa Nabiału zgodnie z załącznikiem nr 3 Część IV zamówienia: Dostawa Warzyw i owoców świeżych zgodnie z załącznikiem nr 4 Część V zamówienia: Dostawa Różnych produktów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 5 3. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, w opakowaniach jednostkowych opisanych w poszczególnych wykazach (załączniki nr 1-5) lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zakres ilościowy pomiędzy poszczególnymi pozycjami wykazów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Użyte w niniejszej specyfikacji nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i należy przyjąć, że towarzyszy im sformułowanie lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. 4. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: - normy jakościowe lub atesty, - oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 6. Wykonawca: - zobowiązuje się do zapewnienia transportu i rozładunku dostarczanych towarów, - zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, - ponosi pełną odpowiedzialność za kompetentne, rzetelne i terminowe wykonanie zobowiązań wynikających z przedmiotu zamówienia, - ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań przez zatrudnione osoby do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, lub więcej części zamówienia wybranych przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa Pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Tyran, ul. Długa 77, 32-607 Polanka Wielka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16608,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15113,50
Oferta z najniższą ceną: 15113,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15113,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa nabiału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDERSEN POLAND Sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13306,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13929,33
Oferta z najniższą ceną: 13929,33 / Oferta z najwyższą ceną: 14603,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vitamina S.C., ul. Kolbego 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16719,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18188,73
Oferta z najniższą ceną: 18188,73 / Oferta z najwyższą ceną: 18188,73
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHŁODNIE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CHŁODNIE EUROPEJSKIE SP. Z O.O.
- Chłodnie Europejskie Sp. z o.o., ul. Dąbrowska 207, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42538,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43654,60
Oferta z najniższą ceną: 43654,60 / Oferta z najwyższą ceną: 43654,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w roku 2025.
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- DOSTAWA KRĄŻKÓW DIAGNOSTYCZNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WYTWARZANIA ŚRODOWISK GAZOWYCH
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi.
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.