To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w grudniu 2013 r.
Numer ogłoszenia: 483070 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441058 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w grudniu 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w grudniu 2013 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 322 kg, wędliny - łącznie 324 kg, mięso drobiowe - łącznie 188 kg, wędliny drobiowe - łącznie 327 kg, Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w grudniu 2013 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: mleko, śmietana - łącznie 2280 L, masło, margaryna - łącznie 195 kg, sery różne - łącznie 260,5 kg, jogurt, kefir - łącznie 229 L, Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w grudniu 2013 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 2 220 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 8 570 szt., bułka tarta - 30 kg, placek drożdżowy - 12 kg, Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w grudniu 2013 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: cukier, cukier puder łącznie - 42kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 243 szt., makaron - 45 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 55 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 95 kg, musztarda, majonez łącznie - 115 szt., olej - 15 L, przyprawy - ok. 722 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 860 szt., jaja - 2880 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w grudniu 2013 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 855 kg, ziemniaki 1400 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 140 kg, sałata, brokuł, por łącznie -180 szt., pomidor, ogórek zielony - 20 kg, koper zielony, pietruszka zielona- 9 kg, pieczarki - 60 kg, szczypiorek/cebula zielona - 50 pęczków, jabłka 400 kg, mandarynka bez pestki, banan łącznie - 104 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w grudniu 2013 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.12.2013 r. do 31.12.2013 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 320 kg łącznie, ryby mrożone - 51 kg, makrela wędzona - 15 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju, szprot w pomidorach - 266 szt., śledź solony matjas - 16 kg, karp patroszony, bez głowy - 25 kg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00 - Jaja 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- WĘDZONKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Słowackiego 100, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134020,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11151,74
Oferta z najniższą ceną: 11151,74 / Oferta z najwyższą ceną: 11623,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SPROCKET, Grzegorz Barski, Jerzy Koprowski, Sp. J., ul. Fredry 37, 30-605 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102656,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10070,55
Oferta z najniższą ceną: 10070,55 / Oferta z najwyższą ceną: 10070,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia J.J. Łuba , Jolanta Łuba, Jarosław Łuba, Spółka cywilna, os. Centrum E 21/1, 31-934 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58758,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4091,02
Oferta z najniższą ceną: 4091,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5327,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAR Sp. z o.o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74378,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5385,47
Oferta z najniższą ceną: 5385,47 / Oferta z najwyższą ceną: 6342,72
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOSPODARSTWO ROLNE Jan Gorzkowski, Zastów 7, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44121,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3993,30
Oferta z najniższą ceną: 3993,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4643,28
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w grudniu 2013 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA SOPEL SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ STANEK I SPÓŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA SOPEL SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ STANEK I SPÓŁKA
- Firma Handlowa SOPEL Sp. j. Mariusz Stanek i Spółka, ul. Jagiełły 24, 32-100 Proszowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47194,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3972,47
Oferta z najniższą ceną: 3972,47 / Oferta z najwyższą ceną: 4232,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.