eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieKonserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Piekary Śląskie: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 483102 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment I Czynności bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji świetlnych 1) Codzienna kontrola pracy sygnalizacji i wyświetlanych sygnałów - w tym wymiana uszkodzonych źródeł światła, 2) Przeglądy kontrolne połączeń w obwodach na obiekcie i w sterowniku, 3) Przegląd komunikatów dziennika sterownika, 4) Zlokalizowanie usterek w obwodach i ich usunięcie, 5) Kontrola i ustawienie dat i zegara sterownika, 6) Symulacja zadziałania sygnału wejściowego i wyjściowego, 7) Testowanie działania reakcji sterownika na wyświetlanie sygnałów kolizyjnych, 8) Testowanie działania reakcji sterownika na brak wyświetlania sygnałów, 9) Kontrola właściwego funkcjonowania systemu detekcji wraz z dostrojeniem, 10) Przegląd grupy funkcyjnej STATUS sterowników ASR, 11) Przegląd i czyszczenie sterowników. 12) Prowadzenie dziennika sygnalizacji (dla każdej sygnalizacji oddzielnie) Asortyment II Roboty powtarzalne dla utrzymania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej wynikłe z typowych awarii lub zniszczenia 1) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie 2) Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku 3) Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych) 4) Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy) 5) Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie 6) Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku 7) Wymiana jednej komory latarni 2 komorowej LED na maszcie (przejście dla pieszych) 8) Uzupełnienie lub wymiana soczewek ogólnych lub z symboliką 9) Uzupełnienie lub wymiana odbłyśników w komorach lub daszków komór 10) Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach 11) Naprawa lub wymiana sygnalizatorów akustycznych 12) Naprawa lub wymiana sygnalizatorów akustycznych z komunikatami głosowymi 13) Prostowanie masztu sygnalizacji 14) Wymiana masztu sygnalizacji 15) Montaż lub wymiana głowicy wierzchołkowej 16) Montaż lub wymiana ekranów kontrastowych 17) Montaż lub wymiana zawiesi dla latarń sygnalizacyjnych na wysięgnikach 18) Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR1 19) Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR2 20) Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR-MINI4 21) Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-PPI8 22) Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-PPI4 23) Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-FEIG4 24) Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na wysięgniku 25) Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie 26) Remont lub wymiana pętli indukcyjnej lub czujnika magnetycznego w jezdni 27) Czyszczenie i mycie latarni sygnalizacyjnej na maszcie 28) Czyszczenie i mycie latarni sygnalizacyjnej na wysięgniku 29) Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów sygnalizacji 30) Czyszczenie i dwukrotne malowanie wysięgników sygnalizacji SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU: a) skrzyżowanie ulic DK-94 - Sadowskiego, b) skrzyżowanie ulic DK-94 - Kotuchy, c) ul. Bednorza - przejście dla pieszych, d) skrzyżowanie ulic Bytomska - Wyszyńskiego, e) ul. Bytomska - w rejonie szpitala - przejście dla pieszych, f) skrzyżowanie ulic Bytomska - Pod Lipami, g) ul. Bytomska - Bazylika - przejście dla pieszych, h) skrzyżowanie ulic Bytomska - Papieża Jana Pawła II, i) ul. Karola Miarki - wyjazd z PSP, j) skrzyżowanie ulic DW 911 - Karola Miarki - Podmiejska, k) skrzyżowanie ulic DW 911 - Papieża Jana Pawła II, l) skrzyżowanie ulic Papieża Jana Pawła II - Ziętka. m) skrzyżowanie ulic Ziętka - Konstytucji 3-go Maja, n) ul. Tarnogórska - przejście dla pieszych o) ul. Oświęcimska - przejście dla pieszych, p) ul. Sadowskiego - przejście dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest do: a) stosowania do rozliczenia robót cen jednostkowych podanych w ofercie przetargowej, b) zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej pomiędzy nim a Zamawiającym, c) codziennego zgłoszenia do godz. 8.00 w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta miejsc prowadzenia robót w tym dniu, d) zapewnienia całodobowej dyspozycyjności tzn. przystąpienia do robót lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu zgłoszenia przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta lub ośrodka dyspozycyjnego, tj. Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, e) przedstawienia w trakcie odbioru atestów na zabudowane materiały oraz rozliczenie materiałów z odzysku, stosowania oznakowania miejsc prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. W zakresie prac koniecznych do wykonania do końca maja, należy przeprowadzić przegląd wszystkich sygnalizacji wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. Raport z przeglądu wraz z pomiarami należy dostarczyć zamawiającemu najpóźniej do końca czerwca. Koszt tych prac należy skalkulować w pozycji dziennej kontroli. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na roboty związane z montażem nowych elementów sygnalizacji (nie dotyczy wymiany źródeł światła )..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości robót wyszczególnionych w asortymencie I i II . Maksymalna wartość robót uzupełniających: 50 000,00 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: usług polegających na konserwacji i utrzymaniu sygnalizacji świetlnych na łączną kwotę 100 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie 1 podnośnikiem koszowym, - dysponowanie 1 urządzeniem do wykrywania urządzeń podziemnych, - dysponowanie 1 urządzeniem do badania i dostrajania pętli indukcyjnych, - dysponowanie 1 zestawem do wykonywania pomiarów elektrycznych, - dysponowanie 1 samochodem przystosowanym do przewozu osób, narzędzi i części zamiennych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -dysponowanie minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnionego formularza oferty oraz załączników nr 9 i 10 do SIWZ (asortyment I i asortyment II - wykaz cen).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.