Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Warszawa: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 483106 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 23 , ul. Czerniakowska 128, 00-454 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 841 71 81, faks 22 841 71 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.p23w-wa.wikom.pl, www.p23krainausmiehu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ TAKICH JAK:ARTYKUŁY SPOŻYWCZE- RÓŻNE W TYM, MLEKO I JEGO PRZETWORY, RYBY, PRZETWORY RYBNE I MROŻONKI,PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE, WARZYWA, OWOCE I JAJKA, WODA ,MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH NIE PRZEKRACZAJĄCYCH ŁĄCZNIE 20% WARTOŚCI UDZIELONEGO ZAMÓWIENIA
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKU ZAMAWIAJĄCY DOKONA METODĄ- SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 22 ust. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKU ZAMAWIAJĄCY DOKONA METODĄ- SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 22 ust. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKU ZAMAWIAJĄCY DOKONA METODĄ- SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 22 ust. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKU ZAMAWIAJĄCY DOKONA METODĄ- SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 22 ust. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.OFERTA NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO -FORMULARZ OFERTOWY (ZAŁ. NR 1 DO SIWZ) 2. FORMULARZ CENOWY -ZAŁ. NR 4.1 DO 4.5 DO SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.p23w-wa.wikom.pl, www.p23krainausmiechu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 23 ul. Czerniakowska 128 00-454 Warszawa, gabinet kierownika gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole nr 23 ul. Czerniakowska 128 00-454 Warszawa, gabinet kierownika gospodarczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków unijnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE W TYM MLEKO I JEGO PRZETWORY, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE I MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa różnych artykułów spożywczych m.in takich jak: Ananas 580g,Barszcz biały 65g, Borówki 280g, Budyń 60g, Czekolada mleczna 100g, Cukier, Cukier puder 400g, Cukier waniliowy 15-20g, Cukierki owocowe, Drożdże świeże 100g, Śliwka kalifornijska 100-200g, Tuńczyk kawałki w oleju185 g, Zacierki 250 g, Ziele angielskie 15g,Żurek 51g, Żurawina suszona 100g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych między innymi, takich jak:chleb biały krojonych bez polepszaczy 0,580g, chleb z siemieniem lnianym krojony bez polepszaczy 0,45g, chleb razowy na miodzie krojony bez polepszaczy 0,5kg, pączki na wagę, bułka grahamka bez polepszaczy 0,05kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I JAJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa warzyw, owoców takich jak, min:gruszki dojrzałe,krajowe w kg, jabłka kl. I w kg, maliny świeże,krajowe w kg, kiwi w pojemnikach plast.1kg, buraki czerwone, konsumpcyjne, bez liści wielkość średnia w kg, brokuły różyczki zwarte barwa intensywnie zielona min. 400g -sztuki, cebula biała, bez szczypioru w kg,kapusta biała/główka 2000-3000g,kapusta kwaszona/na kwasku cytrynowym wiaderko plastik 5000g, ogórek kwaszony w naturalnym zakwasie z solą, koprem ,wiaderko plastik. 3000-6000g i jajek kurzych 1PL63-73.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WODA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda źródlana naturalna niegazowana,butle 18,9-20 litrów,hermetycznie zamknięte.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest mięso, wędliny i drób, między innymi, takie jak:baleron odtłuszczony plastry-pakowana hermetycznie w kg, cielęcina b/k -zadnia,udziec-świeża w kg,filet wędzony z indyka plastry-pakowany hermetycznie w kg,kiełbasa krakowska parzona,plastry- min 70% mięsa wieprz. pakowana w kg, hermetycznie w kg, kiełbasa podwawelska- min.84% mięsa wieprzowego w kg, pakowana hermetycznie w kg,mięso gulaszowe-drobiowe-świeże w kg ,pasztet mięsny z mięsa wieprzowo -cielęcego bez konserwantów w kg,pasztet mięsny z mięsa wieprzowo -cielęcego bez konserwantów w kg ,parówki cielęce-68% cielęciny,pakowane hermetycznie w kg, kiełbasa biała-parzona,wieprzowa, pakowana, hermetycznie w kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- 8/ZP/2025 Najem dystrybutorów wody wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.