To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48312 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Rybnik: Koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15498 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19039 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika. Etapy realizacji zadania: Etap I: Przygotowanie zamówienia. (w tym przetarg na realizację robót budowlanych). Etap II: Nadzór nad realizacją robót budowlanych, odbiór i rozliczenie. Etap III: Rozliczenie zadania. Wykaz obiektów i zakres robót budowlanych, stanowiących przedmiot koordynacji i nadzoru: Obiekt nr 1 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, w dzielnicy Niewiadom. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu/dachu, wymiana części stolarki okiennej i całej stolarki drzwiowej. Obiekt nr 2 Zespół Szkół nr 6, w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki otworowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego. Obiekt nr 3 MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich (sala gimnastyczna, kryta pływalnia i budynek JUDO), w dzielnicy Śródmieście. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów/dachów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściowym zamurowaniem otworów, remont tarasu zewnętrznego, wymiana instalacji c.o., wymiana i rozbudowa wentylacji mechanicznej. Obiekt nr 4 Szkoła Podstawowa nr 11 filia (w ZSP-11) przy ul. Winklera 8, w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, remont węzła cieplnego, wymiana instalacji c.o., wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej. Obiekt nr 5 Szkoła Podstawowa nr 12 (w ZSP-12), w dzielnicy Zebrzydowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, likwidacja zsypów na węgiel, wykonanie instalacji gazowej, wykonanie wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej. Obiekt nr 6 Szkoła Podstawowa nr 24 (w ZSP-14) ), w dzielnicy Popielów. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, częściowa wymian stolarki okiennej i drzwiowej. Obiekt nr 7 Zespół Szkół Technicznych, w dzielnicy Śródmieście. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego. Obiekt nr 8 Szkoła Podstawowa nr 20, w dzielnicy Gotartowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej. Obiekt nr 9 Przedszkole nr 13, w dzielnicy Chwałowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki okiennej w piwnicach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71242000-6
Dodatkowe kody CPV:
71244000-0,
71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT209429.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 59.000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.