To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Jarosław: Dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych
Numer ogłoszenia: 483422 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411162 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6244612, faks 16 6244612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, artykułów papierniczych na potrzeby PWSTE w Jarosławiu. Przedmiot zamówienia został ujęty w 2 zadaniach: Zadanie nr 1-Dostawa materiałów biurowych typu: długopisy, cienkopisy, zakreślacze, druki, koperty, korektory, koszulki na dokumenty, markery do tablic, czyściki do tablic, płyty, akcesoria do biur, segregatory, zszywacze, dziurkacze i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe Zadanie nr 2- Dostawa artykułów papierniczych . Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych typu papier ksero, papier kancelaryjny, papier wizytówkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w umowie, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy przy zachowaniu cen jednostkowych zaoferowanych w ramach złożonej oferty przetargowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1-Dostawa materiałów biurowych Zadanie nr 2- Dostawa artykułów papierniczych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka jawna, ul.Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46571,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21917,15
Oferta z najniższą ceną: 21917,15 / Oferta z najwyższą ceną: 23859,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów papierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19658,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13623,62
Oferta z najniższą ceną: 13623,62 / Oferta z najwyższą ceną: 14493,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Modernizacja systemu grzewczego w budynku dawnego kolegium jezuickiego (plac ks. Piotra Skargi 1)
- Usługa konserwacji i przeglądów okresowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i urządzeń chłodzących oraz czyszczenie kanałów wentylacyjnych w centralach w COM Jarosław.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu dla Pracowni Mikrobiologii z podziałem na pakiety.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni szpitalnej
- "Dostawa krzeseł do pracy przy komputerze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 58) oraz krzeseł konferencyjnych"
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Artykuły biurowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.