To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Hajnówka: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowo-biurowych, tuszy/tonerów do drukarek i publikacji dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 48343 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87684 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowo-biurowych, tuszy/tonerów do drukarek i publikacji dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szkoleniowo-biurowych, tuszy/tonerów do drukarek i publikacji dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przewiduje się zakup i dostawę 495 kompletów materiałów szkoleniowo - biurowych i publikacji dydaktycznych dla uczestników procesu doskonalenia nauczycieli/dyrektorów oraz dwukrotny zakup i dostawę kompletów materiałów biurowych i tuszy/tonerów do drukarek dla 28 szkół/przedszkoli uczestniczących w projekcie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Zakup i dostawa materiałów szkoleniowo- biurowych (pakiet 1) Część 1a) Zakup i dostawa materiałów szkoleniowo-biurowych. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów szkoleniowo-biurowych przeznaczonych dla nauczycieli/dyrektorów uczestniczących w projekcie (495 kompletów). Towary powinny zawierać: logo POKL i flagi UE. Część 1b) Zakup i dostawa materiałów biurowych Przedmiot zamówienia obejmuje zakup materiałów biurowych dla każdej z 28 szkół/przedszkoli biorących udział w realizacji projektu, dostarczonych w dwóch terminach. Część 2 - Zakup i dostawa tonerów i tuszy (pakiet 2). Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i tuszy do drukarek zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi, przeznaczonych na potrzeby projektu w każdej z 28 szkół/przedszkoli biorących udział w realizacji projektu, dostarczonych w dwóch terminach. Część 3 - Zakup i dostawa publikacji dydaktycznych (pakiet 3) Przedmiot zamówienia obejmuje po 2 publikacje dydaktyczne dla każdego uczestnika projektu czyli razem 990 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.12.51.11 - 30.12.51.11 22.60.00.00 - Tusz 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa materiałów szkoleniowo-biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M.Tyrała Sp. J, ul. Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33393,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28133,60
Oferta z najniższą ceną: 28133,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28133,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa tonerów i tuszy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak, Spółka jawna, Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9079,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7400,00
Oferta z najniższą ceną: 7400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9475,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa publikacji dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KRAKINFORM sp. z o.o., ul. Wadowicka 14, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27528,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22821,00
Oferta z najniższą ceną: 22821,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29371,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2710 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce."
- Cykliczne dostawy workowanego węgla kamiennego sortymentu ekogroszek do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Przebudowa ulic miejskich
- "Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym "Dubicze i Istok" gm. Dubicze Cerkiewne, pow. hajnowski, woj. podlaskie, obr. Istok, odcinki 1,2 "
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Hajnówka
- Remont drogi powiatowej nr 1611B na odcinku Czyże - Podrzeczany, Gmina Czyże, Powiat Hajnowski, Województwo Podlaskie.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Druk i dostawa publikacji promujących atrakcje turystyczne Dolnego Śląska
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.