Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Koszalin: Budowa budowli Wieży R.J.E. Clausiusa z instalacjami wewnętrznymi elektrycznymi i wentylacyjną wraz z przyłączami: kanalizacji deszczowej, energetycznym, drenażem, dojściem oraz zagospodarowaniem terenu w Koszalinie ul. Śniadeckich 2
Numer ogłoszenia: 48363 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budowli Wieży R.J.E. Clausiusa z instalacjami wewnętrznymi elektrycznymi i wentylacyjną wraz z przyłączami: kanalizacji deszczowej, energetycznym, drenażem, dojściem oraz zagospodarowaniem terenu w Koszalinie ul. Śniadeckich 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budowli Wieży R.J.E. Clausiusa z instalacjami wewnętrznymi elektrycznymi i wentylacyjną wraz z przyłączami: kanalizacji deszczowej, energetycznym, drenażem, dojściem oraz zagospodarowaniem terenu w Koszalinie ul. Śniadeckich 2, działka 19/12 obręb 18 w zakresie określonym w SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane, instalacyjne: wentylacji mechanicznej, elektryczna i odgromowa określone w dokumentacji projektowej (Zał. Nr 2) wraz z przyłączami: kanalizacji deszczowej, energetycznym, drenażem, przebudową oświetlenia zewnętrznego, dojściem oraz urządzeniem terenów zielonych. Podstawowe parametry opisujące przedmiot zamówienia: - Powierzchnia zabudowy - 155,70 m2; - Kubatura - 1 204,00 m3; - Pow. użytkowa - 116,40 m2. - Wysokość - 24,98m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 2 do SIWZ. Załączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako element pomocniczy przy określaniu ceny oferty; przy sporządzaniu wyceny należy posługiwać się dokumentacją projektową. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Zamawiający zwraca uwagę na charakter rozwiązań architektonicznych obiektu i konieczność zastosowania przewidywanych rozwiązań materiałowych (stolarka drzwiowa łukowa, szkło hartowane). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy oraz żeby zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Opis stolarki, fasad i przeszkleń: -System fasadowy; profile z aluminium ciepłego . -Wypełnienia fasady aluminiowej wewnętrznej wejściowej oraz zewnętrzne z szyb oraz rygle w przyziemiu oraz przy poziomie terenu gięte; promienie gięcia podane na rzutach - Zamawiający nie dopuszcza wykonania fasady zewnętrznej i wewnętrznej po wieloboku jako płaszczyzny płaskie; powyżej poziomu +24,81 szklenie szkłem płaskim. -Do szklenia stosować szyby zespolone o współczynniku Umin = 1,1 W/m2*K; szyby z obu stron ze szkła hartowanego, bezpiecznego spełniającego warunki bezpieczeństwa dla dróg ewakuacyjnych. - Wymiarowanie wg rzutów oraz przekrojów. Roboty wykończeniowe: -Sufity podwieszane na konstrukcji metalowej, na korytarzu systemowy, z wełny skalnej, z krawędziami o wytrzymałości i elastyczności niezbędnych do zachowania trwałości. Wymagana specjalna powłoka antystatyczna ograniczająca osiadanie cząstek kurzu na powierzchni płyt o mikroporowatej, białej powierzchni i matowej fakturze. Płyty muszą zapewnić współczynnik pochłaniania dźwięku i klasę reakcji na ogień A1. -W atrium i aneksie atrium stosować sufity z płyt gipsowo - kartonowych o zwiększonej odporności na wilgoć. -Okładziny granitowe wykonać zgodnie z wymaganiami ST.13.00.00. Okładziny z płyt kamiennych, z zastrzeżeniem, że wszystkie materiały stosowane do realizacja zamówienia w chwili dostawy na budowę muszą posiadać odpowiednie ważne certyfikaty zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie. W skład wyposażenia i urządzeń wchodzą: -Dostawa i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych wciągników nieprzejezdnych z przekładnią zębatą lub ślimakową -1 komplet. -Dostawa i montaż siedzisk w audytorium - szt. 25. Wymagania szczegółowe dotyczące platformy schodowej służącej do transportu osób na wózkach inwalidzkich: -Montaż na zewnątrz do ściany wzdłuż biegu schodów o torze krzywoliniowym od poziomu 0,00 do poziomu +4,05. -Wymiary platformy; min. 800x700 mm, max. 1100x800 mm. -Wymiary platformy po złożeniu; 350 mm - 450 mm. -Maksymalne nachylenie toru jazdy: 50°. -Prędkość jazdy platformy: 0,08-0,10 m/s. -Zasilanie: 230V. -Udźwig powyżej 200kg. -Przeprowadzenie uruchomienia i wymaganych odbiorów. Wymagania dotyczące siedzisk stałych: montaż w audytorium siedzisk wykonanych z wykorzystaniem techniki typowych siedzisk z PCW dla obiektów sportowych. Wykonawca powinien być ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności na czas realizacji zamówienia oraz usuwania ewentualnych wad w okresie gwarancyjnym, czyli 5 lat. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokument potwierdzający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający zwraca uwagę na okoliczność, że zamówienie niniejsze realizowane będzie na terenie już zagospodarowanym i użytkowanym. W ofercie należy uwzględnić konieczność naprawy użytkowanych w trakcie budowy terenów zielonych, dojazdu po wewnętrznych ciągach pieszo - jezdnych, nie przeznaczonymi do ruchu ciężkiego sprzętu, a także bieżące utrzymanie ich w należytej czystości w okresie budowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedłożenia kosztorysu szczegółowego i podpisania przez niego umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał min. 2 roboty budowlane o wartości 1 500 000,00 zł każda w realizacji obiektów o konstrukcji żelbetowej w deskowaniach systemowych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia uczestniczył personel kierowniczy posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie po minimum jednej osobie w poniższych specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, należący do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości 500 000,00 zł. Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów, o którym mowa w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9.5 SIWZ : - Formularz ofertowy - zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia -wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do specyfikacji. - Harmonogram rzeczowo-finansowy- Załącznik Nr 5 do specyfikacji. - Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych- Załącznik Nr 6 do specyfikacji. - Zastosowane rozwiązania równoważne należy opisać w formie dodatkowego załącznika, wymienić materiał zastępowany, zastępujący i podać jego parametry techniczne nie gorsze niż dla materiału zastępowanego. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 9.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl /BIP/ Zamówienia publiczne- ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata 260 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: za przesłanie SIWZ w wersji papierowej
Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych pok. 419 A ul. Śniadeckich 2; 75-453 Koszalin Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Modernizacja kotłowni w DS Aviata w Jasionce
- Zamówienia na roboty budowlane: "Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."
- "Przebudowa pomieszczeń budynku Biblioteki Uczelnianej na laboratorium Instytutu Politechnicznego"
- Przebudowa i remont pomieszczeń w obrębie piwnic w budynku głównym Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.