eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKonserwacja i zakup kserokopiarek dla MOPS w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Kraków: Konserwacja i zakup kserokopiarek dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 4836 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253832 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i zakup kserokopiarek dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. I część zamówienia Przedmiotem I części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych stanowiących wyposażenie MOPS w Krakowie, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do siwz oraz zgodnie z pozostałymi ustaleniami określonymi w ust. 3 siwz 2. II część zamówienia Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa i konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych w zakresie określonym w załączniku nr 2 do siwz oraz zgodnie z pozostałymi ustaleniami określonymi w ust. 3 siwz 3. Pozostałe ustalenia 1) W przypadku gdy Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu części eksploatacyjnych o krótszej żywotności, niż założono w kalkulacji kosztów konserwacji urządzeń w okresie gwarancji, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 3 i 4 do siwz, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości przewidywanych do wymiany części eksploatacyjnych. Wszystkie ilości materiałów mają być zaokrąglane do liczb całkowitych w górę. 2) Wykonawca na wystawionej fakturze będzie zobowiązany napisać stan licznika kopii na maszynie będącej przedmiotem usługi serwisowej. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej od przedstawiciela komórki organizacyjnej MOPS, w której ta usługa została wykonana. Potwierdzenie to ma być dołączone do faktury. 4) Wykonawca w dniu stwierdzenia niewłaściwej eksploatacji przez użytkownika kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych powiadomi o w/w fakcie Dział Obsługi Gospodarczej Zamawiającego 5) Podane w załączniku nr 3 i 4 do siwz ilości materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie oraz ilości wykonywanych konserwacji i ilości dojazdów są wartościami minimalnymi. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług serwisowych w obrębie usług wymienionych w załączniku nr 3 i 4 do siwz, w tym również do realizacji usług, których wykonanie nie zostało przewidziane w danym roku. 7) Termin wykonania konserwacji/naprawy: do 24 godzin od daty momentu przekazania Wykonawcy zlecenia. W szczególnych przypadkach termin wykonania usługi serwisowej może być dłuższy (jednak nie dłuższy niż 7 dni), jeżeli zakres prac wymaga zabrania urządzenia do serwisu. Wykonawca określi na piśmie czas realizacji naprawy. Przedłużenie terminu realizacji usługi jest możliwe wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 8) Zlecenia będą udzielane w formie faksu lub e-maila. 9) Warunki płatności - wykonanie usługi konserwacji/naprawy: w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego wraz z potwierdzeniem wykonana usługi. 10) Warunki płatności - dostawa urządzeń: do 7 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego wraz z protokołem odbioru. 11) W przypadku gdy Wykonawca nie będzie wykonywał napraw/konserwacji w terminach zgodnych z umową co będzie utrudniało pracę Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W przypadku, gdy po naprawie/konserwacji urządzenie nie będzie nadawało się do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem i właściwościami lub ulegnie awarii w ciągu 7 dni od daty naprawy/konserwacji, Wykonawca ponownie dokona naprawy na własny koszt. Nie dotyczy to sytuacji gdy urządzenie zostanie uszkodzone z winy użytkownika lub będzie wymagało wymiany części eksploatacyjnych. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku gdy dwie kolejne naprawy/konserwacje o których mowa w pkt. 12 nie pozwolą na użytkowanie urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i właściwościami 14) W przypadku gdy urządzenie jest wyeksploatowane i jego zużycie wskazuje, że dalsze naprawy są ekonomicznie nieuzasadnione, Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym Zamawiającego i dostarczyć ekspertyzę w ciągu 2 dni od daty udzielenia zlecenia 15) W przypadku gdy Zamawiający zapłaci za wykonaną naprawę/konserwację, a Wykonawca w ciągu miesiąca od dnia naprawy wystawi ekspertyzę, że urządzenie nie nadaje się do dalszego użytku, Zamawiającemu przysługuje zwrot wynagrodzenia za naprawę. Wymieniona wyżej kwota może zostać potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy. Nie dotyczy to sytuacji kiedy dalsza eksploatacja urządzenia jest niemożliwa z powodu niewłaściwego użytkowania urządzenia. 16) Konserwacje/naprawy mają być wykonywane w lokalach wymienionych w załączniku nr 1 i 2 do siwz, w godzinach pracy Zamawiającego tj.: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek - piątek 7.30-15.30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza odbiór urządzenia i wykonanie naprawy poza siedzibą Zamawiającego. 17) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 18) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 19) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 20) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5 i 6 do siwz, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 21) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (dotyczy I części zamówienia).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 173667.02 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: II cz. zam. - Pora na aktywność,Aktywizacja i integracja klientów MOPS oraz Aktywni społecznie, przedsiębiorczy w zawodzie.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja urządzeń

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland Sp. z o. o., ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 109799,01
  • Oferta z najniższą ceną: 109799,01 oferta z najwyższą ceną: 109799,01
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i konserwacja urządzeń

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland Sp. z o. o., ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63868
  • Oferta z najniższą ceną: 63868 oferta z najwyższą ceną: 72207,38
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.