Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Warszawa: Prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych na 2013 r. w podziale na pakiety: Pakiet 1: Prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: Prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-274/2012
Numer ogłoszenia: 483754 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych na 2013 r. w podziale na pakiety: Pakiet 1: Prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: Prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-274/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prenumerata roczna czasopism naukowych zagranicznych na 2013 r. w podziale na pakiety: Pakiet 1: Prenumerata czasopism dla Biblioteki Głównej; Pakiet 2: Prenumerata indywidualna czasopism dla pracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1oraz 2.2 do SIWZ. 3. Zamawiającem u przysługują rabaty z tytułu przynależności do następujących konsorcjów: 1) Wiley; 2) Springer; 3) Elsevier; co należy uwzględnić w kalkulacji cen załączników nr 2.1 oraz 2.2. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: Pakiet 1: 1) dla tytułów zamawianych w wersji on-line, zapewnienia dostępu min. 3 jednoczesnym użytkownikom do danego tytułu poprzez sieć informatyczną Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz portal SSL - VPN. 2) zapewnienia dostępu on-line nie później niż po 4 tygodniach od dnia zawarcia umowy. 3) zapewnienia ciągłego świadczenia usług dostępu on-line z czasem dostępności nie mniejszym niż 95% w skali miesiąca, czasem braku dostępności nie większym niż 5%. Czas braku dostępności obejmuje przerwy lub zawieszenia świadczenia usług, a także planowe prace obsługi technicznej i naprawy dokonywane w takim terminie, aby do minimum ograniczyć Zamawiającemu niedogodność z tym związaną oraz przywrócić dostępność usług w możliwie najkrótszym terminie. 4) dostarczania statystyk wykorzystania poszczególnych tytułów czasopism 1 raz na kwartał. 5) załatwiania formalności (formularze rejestracyjne wydawców, zgłoszenia nr IP). 6) regularnej i terminowej realizacji zamówień Zamawiającego na zasadach określonych umową oraz do koordynowania dostaw wydawnictw pod adres wskazany w § 5 ust. 1 umowy (Załącznik nr 6.1 do SIWZ); 7) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z importem i sprawami celnymi oraz przeprowadzenia wszelkich z tym związanych formalności, 8) załatwienia reklamacji dotyczących realizacji prenumeraty oraz prowadzenia korespondencji w związku z realizacją zamówienia; 9) informowania o zmianach wydawniczych zamówionych tytułów; 10) przesyłania informacji o nowych czasopismach z dziedziny medycyny i nauk pokrewnych; 11) udzielania informacji bibliograficznych, przesyłania prospektów i katalogów wydawniczych. Pakiet 2: 1) regularnej i terminowej realizacji zamówień Zamawiającego na zasadach określonych umową oraz do koordynowania dostaw wydawnictw pod adres wskazany w § 5 ust. 1 umowy (Załącznik nr 6.2 do SIWZ); 2) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z importem i sprawami celnymi oraz przeprowadzenia wszelkich z tym związanych formalności, 3) załatwienia reklamacji dotyczących realizacji prenumeraty oraz prowadzenia korespondencji w związku z realizacją zamówienia; 4) informowania o zmianach wydawniczych zamówionych tytułów; 5) przesyłania informacji o nowych czasopismach z dziedziny medycyny i nauk pokrewnych; 6) udzielania informacji bibliograficznych, przesyłania prospektów i katalogów wydawniczych; 7) w przypadku, jeśli wydawca dołącza wersję on-line bez dodatkowych opłat, wykonawca jest zobowiązany udostępnić ją również bez dodatkowych opłat (dotyczy wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 2.2).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00 - Czasopisma 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do: przedstawienia w ww. wykazie wykonania co najmniej 1 prenumeraty trwającej min. 11 miesięcy dla czasopism o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1: 120 000,00 zł; Pakiet 2: 20 000,00 zł; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, wystarczającym jest wykazanie co najmniej 1 prenumeraty trwającej min. 11 miesięcy o wartości pakietu zawierającego najwyższą wartość czasopism, których oferta dotyczy; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1, potwierdzające (co najmniej 1), że dostawy ujęte w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie podmiotu realizującego dostawy; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego były realizowane dostawy; c) opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: w sytuacji zaprzestania wydawania czasopisma przez wydawcę lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia na oferowanych warunkach z obowiązkiem zwrotu wartości prenumeraty, która nie zostanie dostarczona Zamawiającemu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 309
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 309 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata i sukcesywna dostawa prasy w wersji papierowej oraz elektronicznej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2025 z podziałem na części.
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa czasopism krajowych (polskich) w formie prenumeraty za lata 2025-2027 dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, w częściach od I do XXI
- Wyłonienie Wykonawcy usług w zakresie prenumeraty i dostawy zagranicznych czasopism wraz z odprawą celną w roku 2025, dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM).
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2025.
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.